15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Ypot

Voor alle wannebe-maccers

Heb je een pc en (nog) geen geld voor een mac.
    Met dit programma en deze skin ziet je pc der uit als een mac.
    Leek me wel grappig om te posten :wink:

Bijdrager
    Larz

Of je gebruikt gewoon FlyakiteOSX..

Inactief
    Anoniem

Seriously, we hebben dit soort dingen niet nodig op dit forum…

Bijdrager
    Ypot

Inderdaad, het is niet nodig.
    Maar wel erg leuk… daarom post ik het ook in de lounge :wink:

Bijdrager
    Timpie
    ”Ypot”

Dit vind ik nu een goeie houding, de laatste tijd geft iedereen alleen maar negatieve commentaar op elkaar op dit forum, hier komen ook genoeg windows users denk ik die willen switchen dus die zullen deze link wel interesant vinde. Het liefst van al zou ik hebben dat al die mensne met een negatieve houding gewoon niets op het forum zeggen als ze toch enkel negatief kunnen zijn tot ze beslissen dat ze terug normaal kunnen doen want er zijn wel wat members met een houdingprobleem hier. Het enige dat ik weet is dat sinds een paar maand de sfeer hier volledig is omgedraait van een goeie sfeer naar een heel bedrukte sfeer vol bekrompen mensen die over alles negatief doen.

Ook ff vragen om me geen ban te geven ofzo voor deze post want volgens mij ben ik niet de enige di dit denkt.

grtz tim

Bijdrager
    teddibeer

Bestaat er ook zoiets als een Windows look voor de Mac eigenlijk??

Bijdrager
    MacBeer

Ja, Boot Camp :lol:

Bijdrager
    teddibeer

O ja….. (plakt Ferrari sticker op zijn Fiat en gaat een stukje rijden)

Inactief
    Anoniem
    ”teddibeer”

Bestaat er ook zoiets als een Windows look voor de Mac eigenlijk??

Ja.

+ =

Inactief
    Anoniem
    ”Timpie”
    ”Ypot”

Dit vind ik nu een goeie houding, de laatste tijd geft iedereen alleen maar negatieve commentaar op elkaar op dit forum, hier komen ook genoeg windows users denk ik die willen switchen dus die zullen deze link wel interesant vinde. Het liefst van al zou ik hebben dat al die mensne met een negatieve houding gewoon niets op het forum zeggen als ze toch enkel negatief kunnen zijn tot ze beslissen dat ze terug normaal kunnen doen want er zijn wel wat members met een houdingprobleem hier. Het enige dat ik weet is dat sinds een paar maand de sfeer hier volledig is omgedraait van een goeie sfeer naar een heel bedrukte sfeer vol bekrompen mensen die over alles negatief doen.

Ook ff vragen om me geen ban te geven ofzo voor deze post want volgens mij ben ik niet de enige di dit denkt.

grtz tim

Kan iemand dit naar het Nederlands vertalen voor mij?

Bijdrager
    marloez
    ”Reflex”

”Timpie”

lief zijn!

grtz tim

zo beter?:P

Inactief
    Anoniem
    ”marloez”
    ”Reflex”

”Timpie”

lief zijn!

grtz tim

zo beter?:P

Ahhh, kijk, okee:)

Bijdrager
    Djmichel

Wel mee eens, veel mensen posten een opmerking die vaak negatief is… gewoon lekker laten gaan.

Een collega van mij had ook zijn hele pc omgetuned naar een Mac look. En hij was er trots op, was ook leuk gedaan. Half jaar later stond er wel een G5 op z’n bureau (hij had natuurlijk ook op het werk van de G5 mogen snoepen;) dan wil je niet anders )
    Ik snap hem best, ik heb thuis na drie maanden op het werk achter een mac te hebben gezeten ook een eigen mac aangeschaft…

Bijdrager
    Ypot

Ik heb zelf ook een windows laptop. Die is nu 1,5 jaar oud en het is simpelweg zonde om nu al een nieuwe te kopen. Als deze het niet meer doet of asie te verouderd is dan ga ik zeker voor een mac.

Toen ik mijn ipod ging kopen heb ik in de applestore de macbook gezien. En ik was meteen verliefd :P Later kocht mijn vader een g5 met cinema screen en toen wist ik het zeker. Ik wil een mac. Maarja… eerst nog even met deze pc. Die het overigens goed doet hoor :)

Daarom was ik opzoek naar een mac kcin :P

Moderator
    unSOUND
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.