6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    sytrusze

Volume Turned Down functie uitzetten!

Staat uit in de instellingen maar wordt alsnog verlaagd in de auto…*$2#@&*#&*@# hinderlijk! Ik ben oud genoeg om zelf te bepalen of iets te hard staat schijt apple.

Iemand een idee?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door sytrusze.
    Bijdrager
    Tuvix

Gaat dus niet.

Hier ook enorm geïrriteerd door deze nieuwe rotfunctie.
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>

Bijdrager
    sytrusze

Om te huilòn! 😭😭

Bijdrager
    Kwadraatje

Dit al eens bekeken/geprobeerd?

https://www.youtube.com/watch?v=aep0bx-5gKs

Bijdrager
    Ree

Ben het er helemaal mee eens. Ik kan er niets aan doen dat mijn carkit zich adverteert als hoofdtelefoon. Laat mij het lekker zelf bepalen. Hopelijk komt 14.2.1 snel uit voor mijn Xs, dan zullen we zien of we het eindelijk kunnen uitschakelen.

Bijdrager
    csteelooper

<p class=”cite”>Kwadraatje op 11 december 2020 om 10:39</p>
    Dit al eens bekeken/geprobeerd?

https://www.youtube.com/watch?v=aep0bx-5gKs

Die video slaat echt nergens op. Dat gaat alleen over de notificaties. Het eerste deel (waar-ie naar Passcode & Face ID gaat) slaat de plank al helemáál mis; dat heeft niet eens met geluid te maken… Het tweede deel (waar-ie naar Sound & Haptics gaat) is al warmer, maar @sytrusze is daar al geweest.

De video vertelt wederóm alleen hoe je de notificaties uit moet zetten. Maar daarmee is het automatisch verlagen van het volume nog niet voorbij, helaas. Dat zóu voorbij moeten zijn door Reduce Loud Sounds uit te zetten. Met de nadruk op zou, want kennelijk werkt dat voor TS niet. Voor mij heeft het wel gewerkt. Mijn iPhone is niet meer bemoeizuchtig als het om hoofdtelefoongeluid gaat. Nuet dat ik ooit luister met een vikume van 70dB of hoger op m’n oren, maar als je bijvoorbeeld een carkit of speaker hebt die zich ten onrechte als hoofdtelefoon adverteert, dan kan het lastig worden…

Misschien zou je (tijdelijk) eens kunnen proberen of het probleem zich niet meer voordoet als je de regio van je telefoon wijzigt in bijvoorbeeld Australië. Daar gelden namelijk andere, veel minder strenge regels voor fabrikanten als het aankomt op het überhaupt bieden van dergelijke functionaliteiten. Ik kan me voorstellen dat het voor de lange termijn geen oplossing is, maar het is het proberen waard. Zelf heb ik de notificatie een totaal van nul keer gehad, dus heeft hier testen geen zin. Maar voor mijn vrijwilligerswerk als geluidstechnicus heb ik al vaker apparaten bij de hand gehad die ineens een heel stuk harder konden na een regiowijziging naar bijvoorbeeld Australië. Al moest dat in die gevallen vaak via het flashen van andere firmware. Dat hoeft voor de iPhone gelukkig niet.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.