6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    TomRS

[Opgelost] Volume kan niet uit, schakelaar zijkant iPad

Wie heeft ook dit euvel? Het geluid kan niet uitgezet worden door middel van de schakelaar aan de zijkant. Ik had dit ook met 4.2.1 en heb destijds meerdere gebruikers gezien met dit probleem.

De schakelaar doet het prima; rotatie vergrendelen is gewoon mogelijk.

Bijdrager

Moet je opnieuw instellen he, bij instellingen kun je nu kiezen als het goed is.

Bijdrager
    TomRS

eeeh..jaa, verkeerd geformuleerd; ook als de functie ingesteld staat voor de schakelaar op geluid uit, dan gaat het geluid niet uit door de schakelaar om te zetten.

Thuisdeling werkt prachtig!

Bijdrager
    wom

Bij mijn weten worden alleen de systeem geluiden gedempt met behulp van de mute knop. Wanneer je dan “bewust” een filmpje start wordt het geluid hiervan wel gewoon gebruikt.

Maar door de volume knop wat langer ingedrukt te houden gaat het volume al vrij snel naar 0.

Bijdrager
    TomRS

Het zijn inderdaad de systeemgeluiden die uitgezet worden. Werd het geluid voorheen dan niet volledig uitgezet?

Ik weet het niet meer, maar raar vind ik deze keuze wel. Geluid uit = geluid uit. Geen uitzonderingen svp.

Bijdrager
    wom

Bij mijn weten was dit al zo bij het wijzigen van de functie van deze knop en is dit sindsdien altijd zo gebleven. Maar ik kan het mishebben, ik heb het niet iedere keer weer getest.

Maar ook ik vind dat deze knop het complete geluid van de iPad zou moeten uitschakelen en niet enkel de systeemgeluiden.

Echter heb ik na de update de functie van deze knop ook meteen veranderd naar schermrotatielock, omdat ik deze liever onder hand bereik wil hebben. Het geluid kan ik nog snel genoeg zachter/uit zetten

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.