5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MathijsKosters

Volledige verwijdering jailbreak

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een iPhone 4.
    Nog nooit gejailbreakt, omdat ik daar normaal geen behoefte aan heb.
    Alleen nu Apple bepaalde features van iOS 6 uitgeschakeld heeft, ben ik ge├»nteresseerd geraakt…
    Ik wil hem dus gaan jailbreaken, zodat ik ook turn by turn navigatie, siri en meer kan activeren.

Nu zit ik alleen met de vraag in m’n hoofd, als ik de iphone ooit wil unjailbreaken. Als ik hem dan via de DFU modus compleet herstel, is mijn iPhone dan weer VOLLEDIG zoals hij was orgineel? Dus alle bestanden e.d. zijn weer orgineel. Er is NERGENS meer terug te vinden dat hij gejailbreakt is? Of tast jailbreak de bootloader e.d. ook aan?

Bedankt alvast!

Mathijs

Bijdrager
    Rickje

Ja op je eerste vraag.
    Ja op je middelste vraag
    Ja op je allerlaatste vraag, maar die wordt overschreven door je eerste vraag.

Bijdrager
    KarelWillem

Nu alleen nog het kleine detail dat er eigenlijk nog geen goede jailbreak IS voor iOS 6.:lol:

Bijdrager
    Niels

Alleen heb je wel een probleem als je m niet meer opgestart krijgt of je scherm kapot is. Als je dan naar Apple gaat voor reparatie kun je m niet softwarematig herstellen

Bijdrager
    flierefluiter

@KarelWillem

hahahahaha

Ik moet zeggen dat ik toch elke keer weer hard moet lachen om jouw subtiele -enigszins ironische- opmerkingen……

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.