21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    ihans

volledige unlock gelukt

Ik kon het niet laten maar na de Turbosim is dan toch uiteindelijk ook gelukt; een volledige unlock iPhone mbv de Geohot hardware unlock

Bijdrager
    Revell

Gefeliciteerd !

Alle netwerken doen het nu in Nederland ? Hoe moeilijk was het ?

Bijdrager
    ivan92

bewijs?

Bijdrager
    ihans

Ik had eerder mijn Turbosim beschadigd en gisteren maar de Geohot methode gedaan.
    Hij is nu volledig unlocked.
    Probeer vandaag nog een filmpje te maken.

Bijdrager
    andre-nl

ik ben ergggg benieuwd

Andre

Bijdrager
    Revell

Zou je het eventueel voor andere forum leden willen doen? :innocent:

Bijdrager
    andre-nl

Daarom ben ik ook erg benieuwd…
    ik zit nog met een T-mobile (als ik hem krijg:) ) …

Andre

Bijdrager
    ihans

Bijdrager
    andre-nl

en Ihans is het te doen ?
    ik ben erg benieuwd naar de stappen en de risico’s wat dit te weeg brengt ?

Grt Andre

Bijdrager
    ihans

Het openen van de iPhone was het allermoelijkste dat heeft me ongeveer 2 uur gekost.
    Ik heb niet gesoldeerd dat leek mij te link, maar heb het met 2 naalden gedaan.
    Verder volg je gewoon alle instructies op.
    Zie http://hacktheiphone.com/iphone_how_to_hardware_unlock_mac.html
    De eerste poging lukte niet maar na een volledige restore en van voor afaan begonnen is het kikken als je de vogende melding krijgt:

Bijdrager
    andre-nl

\ hmm dam ….

zijn veel dingen die ik aandurf maar dit ??, iemand die dit wil/kan tegen betaling ofcourse:D
    je moet volgens mij vaste handjes hebben en je hoofd er bij houden

Andre

Bijdrager
    macses

als tandheelkunde student ben ik fijn werk gewoon. Mijn iPhone komt binnen een dikke week aan. Maar ik ga toch wachten op de software unlock… als deze eens gereleased wordt:x

Bijdrager
    mac250

verwijderd door mac250

Geblokkeerd
    Anoniem

En als je hem sloopt, heb jij het dan gedaan of is het het risico van de gebruiker?

Bijdrager
    mac250

verwijderd door mac250

Inactief
    Anoniem

Het is alleen nog even afwachten wat iPhonesimfree.com gaat doen .. als dit volgens behoren blijkt te werken ben ik bang dat de aanschaf van een iPhone dichtbij is!

[size=9:e85430b9c9]Mensen interesse in een Nokia E61, Nokia 6300 of iPod Nano 8GB? :P[/size:e85430b9c9]

Bijdrager
    freakydionsoir

Mooi, maar waarom zet je dan, enkel weken geleden online dat het met de turbosim reeds gelukt was ?

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    Tobias9200

Even een klein vraagje, werkt de iPhone nou wél of níet op Vodafone NL?

Bijdrager
    nilmedia

Met de IPSF unlock methode zou de iPhone op alle netwerken kunnen bellen. Alleen is het onduidelijk wat er gebeurt als Apple een firmware upgrade uitbrengt.

Inactief
    Anoniem

Ik iPhone werkt op alle standaard GSM-netwerken. Dus de netwerken die, zoals de meeste, het GSM protocol gebruikt. Op netwerken zoals Verizon Wireless(USA) werkt het niet. Maar aangezien de meeste hier in Belgie of Nederland wonen hoeven we hier niet naar te kijken.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.