11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    aknetsch

Volledige Switcher(s)

Heey OMT,

Week geleden is mijn macbook pro binnengekomen. Mijn vrouw heeft nu een macbook air. Voor de rest heb ik de airplay upgrade geïnstalleerd voor mijn markantz melody media cd receiver. Gister ook een airport extreme geïnstalleerd en binnenkort komt de wd 3tb externe harde schijf binnen. Films kijken doe ik momenteel op de boxee box, en deze hou ik tot apple met een beter alternatief komt.
    Ik heb zelf een macbook pro 15 inch high res anti glare, i7 met 8 gb ram en 128 gb ssd.

Ik heb meteen een vraag aan jullie:

Kan ik straks gewoon die externe schijf aansluiten op de airport extreme en deze dan op de laptops en/of de boxee box openen?

Bijdrager
    aknetsch

markantz is natuurlijk marantz.

Bijdrager
    App69

Welkom op ’t forum.
    Op je laptop gaat dat geen probleem zijn. Alsook die van je vrouw.
    Van de boxee weet ik niet. Ken ik ook niet.

Bijdrager
    MacAanZee

Welkom bij de club! En WATCH OUT…..Apple is een levenslange verslaving!!

Bijdrager
    App69

@MacAanZee, klopt.

Bijdrager
    macboy

Gefeliciteerd met jullie aankopen.

Ze zeggen dat het een sekte is, of een geloofsovertuiging is!:razz:

Nou ik zeg alleen ramen (WIndows) moet je lappen, en appel (Apple) moet je lekker op eten dus ook verslavend.

Misschien is dit de juiste afkickkliniek voor je alle vragen!:razz:

succes

Bijdrager
    youp.c

Het is trouwens mogelijk je berichten te bewerken, door over je avatar te gaan, op het driehoekje te klikken en dan op bewerken te klikken

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    MacAanZee op 13 januari 2012

Welkom bij de club! En WATCH OUT…..Apple is een levenslange verslaving!!

Wat een ouwe ‘junk’ ben ik dan he? :crazy:

Bijdrager
    Dick de Roos

Tja, leuke reacties tot heden. Als mede “oude junk” wil ik er even op wijzen dat de TS een vraag stelde:

Ik heb meteen een vraag aan jullie:
    Kan ik straks gewoon die externe schijf aansluiten op de airport extreme en deze dan op de laptops en/of de boxee box openen?

Ik zou het antwoord niet goed weten.:nerd:

Bijdrager
    Leander

Je topictitel ‘Volledige Switcher(s)’ dekt niet je uiteindelijke vraagstelling. Vandaar dat het antwoord even uitblijft en in dit draadje enkel de Apple verslavingszorg centraal in het Spotlight staat.:lol:

Hier kan je lezen dat je inderdaad een externe HD via USB op je AE kan aansluiten voor netwerktoegang.

Bijdrager
    aknetsch

Haha stelletje junks hier. Maar vind het altijd leuk om te lezen. Bedankt voor de reacties. Heb net zowaar van een windows progje een app gemaakt met wineskin (kon wine nog van linux) wat is osx tog makkelijk.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.