13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    IMAC24

Volledig beeld krijgen met internet ed.

Hey guys,

Net me nieuwe imac 24 inch gekregen, na jaren windows te hebben gehad, maar ik vind het echt wel moeilijk allemaal, daarom deze hele domme vraag hoe krijg ik volledig beeld, bijv. met een internetpagina? Probeer hier veel info te zoeken maar er zijn zoveel dingen waar ik nog niks van snap.
    Wel een super machine! Thanks:wink:

Bijdrager
    Yaris

Voor meer informatie over het maximaliseren in OSX zie http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=92773

Bijdrager
    diotav

Waarom zou je fullscreen willen internetten? Dan krijg je alleen maar grote lege vlakken aan de randen?

Bijdrager
    IMAC24

Het hoeft niet perse maximaal, maar ik wil gewoon alles zien nu moet ik steeds scrollen. Hoe krijg ik in hemelsnaam gewoon een normaal beeld zodat ik heel de pagina zie, dus niet heel mijn scherm.

Anoniem

Helemaal rechtsonder in Safari zie je zo’n kartelrandje… probeer dat eens naar rechts te slepen.

Geblokkeerd
    Carp

Pagina maximaliseren,..klik op het groene bolletje van je venster.

of sleep met je muis de rechteronderhoek tot waar je m hebben wilt.

Voor dit soort elementaire zaken zie http://www.macmiep.nl/

Bijdrager
    IMAC24

bedankt! ik ga daar es kijken

Bijdrager
    Marieke van Osch

Geef jezelf twee weken om te klooien en en dan heb je het zo door. Tenminste dat is mijn ervaring. Het spreekt op een gegeven moment allemaal voor zich omdat alles een beetje hetzelfde werkt. Ik ga in ieder geval nooit meer terug naar Windows!

En dus sleep ik mijn MacBook elke dag mee naar het werk omdat ik daar zo’n pc heb staan op mijn bureau :cry:

Bijdrager
    IMAC24

damn, nu weer een probleem:cry:
    heb ff die leuke spreekfunctie aangezet, alleen krijg hem nu niet meer uit, zie nergens onder dat icoontje iets waarmee ik die stem afzet, hij zegt nu elk ding wat ik aanklik, brrrr wat een gedoe zon mac. ik voel me echt een noob…. :(

Bijdrager
    Leander

:apple: F5
    Ofwel, ga naar Systeemvoorkeuren > Universele toegang: VoiceOver uitzetten.

Bijdrager
    IMAC24

bedankt man, damn wat vraag ik toch allemaal :cry:

Bijdrager
    Leander

Bijdrager
    Oppie

De MacMiepMacCursus
    Maar die is al genoemd zie ik nu.

Ook de Help pagina’s op de Mac zelf geven veel (switchers) info, evenals de site van Apple zelf:
    iMac Fast Start: The New User’s Guide to iMac

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.