6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Newborn

Volgorde afspelen nummers in album

Hallo,

Ik zit al een tijdje met een probleem dat ik maar niet opgelost krijg.
    Als ik sommige albums aan Itunes toevoeg speelt deze ze niet in de goede volgorde af. Ik heb door middel van Toon info elk nummer het goede tracknummer meegegeven. En toch springt bijvoorbeeld nummer 1 van het album door naar nummer 6. Bij Artiest, Albumartiest en Album staat allemaal hetzelfde ingevuld.

Mijn vraag is hoe ik dit kan oplossen zodat het album gewoon in de goede volgorde afspeelt.

Alvast bedankt,

Bijdrager
    Ravaso

Shuffle uitzetten…

Bijdrager
    Newborn

Nee, want ik shuffle albums en geen nummers

Bijdrager
    dame.blanche

Echt zeker dat je Shuffle niet aanstaat in dat album? Ik was er overlaatst ook 100% zeker van maar toch stond ie in dat album aan… (terwijl ie in alle andere afspeellijsten gewoon afstond…)

Bijdrager
    MacAanZee

Ik heb dat ook ALTIJD dat als ik een album (CD) download in mijn iTunes, dan staat alles keurig op volgorde. Op het moment dat je de CD eruit haalt en het album in een afspeellijst staat, staan inderdaad ineens alle nummers door elkaar. Hoe dat komt weet ik niet. De volgorde blijft dus niet gehandhaafd. En ik moet dan alsnog de nummers in de juiste volgorde zetten. Daarna wordt alles wel in juiste volgorde afgespeeld. Als shuffle tenminste uitstaat.

Bijdrager
    nookie

Heb je in de weergave (appeltje-J) ook het tracknummer aangevinkt?
    Zodat je deze tab dus ziet naast je naam, album, albumartiest.
    Zo nee, doe dat maar en klik dan op dat tabje op het woord Tracknr.
    Als het goed is staan ze nu in de juiste volgorde. Het kan ook zijn dat de laatste track boven aan komt te staan. Dan nog een keer op het woord tracknr klikken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.