5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iAgree

Volgend jaar ook nog OS 9 ……

http://www.zdnet.nl/maczone.cfm?id=23477&mxp=41

Lees het artikel.
    Leuk om ook eens de eerste met nws te zijn;-)

Bijdrager
    Sage

Ik kreeg een time-out bij de site, maar is dit dat bericht dat er voor de educatieve markt ook nog Mac’s zullen zijn met OS9 er op?

Bijdrager
    iAgree

Ja shit doet de link het niet meer lekker dan:oops: , nou ja wat ik las is dat er door de vele klachten over het feit dat er nog teveel grote programaas niet beschikbaar zijn voor OSX , men ook in 2003 nog nieuwe machienes kan kopen die op os9 kunnen opstarten, en volgens mij op de gehele markt en niet alleen de educatieve, maar zekerweten doe ik het niet 100%,ik meen me ook nog te herinneren dat het tot juni 2003 zou zijn en dat os9 dan optioneel erbij te krijgen is, ik had ff het verhaal moeten copy/pasten , maar ja zo leer je iedere dag weer wat bij.

Bijdrager
    pepe

Volgens de dealers (en die zouden toch op de hoogte moeten zijn) wordt er komend jaar nog wel een G4 op de markt gezet die met OS9 op te starten is, maar… dat is het topmodel…. Prijzig geintje dus…. Zou ook maar tot de zomer zijn, maar zoiets is natuurlijk nooit zeker….

Bijdrager
    iAgree

nou ja we wachten af, voorlopig ben ik toch alleen maar aan het sparen , voor het top model dat wel,en dat duurt ook zeker nog wel tot de zomer;-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.