25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    Zam

Voldoende salaris

Hallo allemaal,

Ik heb een hele leuke baan als dtp-er bij een fotografiestudio, en dit bevalt me heel goed. Ik werk hier nu vanaf 2007.

Nu vraag ik me wel eens af of het wel marktconform is wat ik hier verdien.

Ik ben 27 jaar, heb een 4 jarige MBO opleiding (St. Lucas Boxtel) Hier ben ik in 2005 het diploma van behaald. Ik heb 6 jaar ervaring als DTP-er.
    Ik verdien nu €1716,- bruto.

Weten jullie of dit marktconform is?
    Ik weet dat geld niet het belangrijkste is en plezier in/op je werk ook heel belangrijk is. Ik heb het ook heel goed naar mn zin. Maar ik moet ook een beetje aan mijn eigen portemonnee denken.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Bijdrager
    JBStudio

Check even de site: http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/salarischeck

Er staan wat vragen bij over… eenmanszaak, provincie werkzaam enzo… dus kan je het beste zelf invullen. Ik denk dat je wel redelijk op schaal zit (ik ga van 40 uur uit?)

Bijdrager
    Dr. Maddox

Sterker nog, volgens mij zit je exact op het juiste salaris gezien je leeftijd en ervaring.
    Dat wil niet zeggen dat je hier niet over kan onderhandelen natuurlijk.

Als je verder wilt groeien in salaris is het altijd goed om meer verantwoordelijkheid naar je toe te trekken. Blijf jezelf ontwikkelen. Een diploma is het begin van je carrière, niet het eind van je studie…

Bijdrager
    Zam

Ik werk idd 40 uur. was ik ff vergeten om erbij te zetten

Bijdrager
    MouseMighty

Een 4 jarige MBO opleiding… Zegt mij nog niks. Afgezien daarvan ook al was het een opleiding grafisch ontwerpen dat betekent eigenlijk per definitie dat je niet kan DTP-en:lol: