3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    sahne

Vol

Hooi menschen,

Misschien een stomme vraag;
    Ik had verbinding met het windows netwerk, daardoor kon ik ook printen enzo. Nu hebben mijn ouders een nieuwe pc (beetje jammer) gekocht.

Nu nogal wat moeite om daar weer op het netwerk te komen, maar nu de vraag; In mijn finder scherm staat boven het HD icoontje een Netwerkicoontje; als ik op het netwerkicoontje duw dan komen er 4 netwerklocaties te staan; MSHOME, My netword, netwerk en NETWERK. Beetje veel van het goede lijkt me,(mijn ouders kunnen via netwerk op mijn mac komen ik ik niet bij die van hun, maar mbh van alle topics kom ik daar denk ik wel uit)

Dus Netwerk lijkt me de enige goede die daadwerkelijk werkt; hoe kan ik die andere eruit gooien? Want als ik ze naar de prullenbak sleep kan ik ze niet verwijderen omdat ik geen bevoegdheden heb…

Sanne
    Verder een meesterlijk sterk machientje die imac

Bijdrager
    Statics

Als het netwerk gemaakt is op de oude pc van je ouders dan moet je ze via die internet-connectie verwijderen (omdat hun pc HOST is). Dus wat ik wil zeggen is dat de internetkabel(utp kabel) waar je ouder ouwe pc achterzat dus denk ik ook nu voor de nieuwe pc wordt gebruikt. Je kunt ze daar verwijderen.

Bijdrager
    sahne

Bedankt voor de reactie ik ga het proberen…

Sanne

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.