3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    stefsegers

voip telefoon bedienen

Hey allen,

Ik werk enige tijd met een VOIP telefoon (linksys spa 303). Ik ben misschien een beetje lui maar wat ik echt handig zou vinden is dat ik een telefoonnummer in mijn adresboek aanklik op de mac of in een email of website en dat het nummer automatisch gebeld wordt met mijn toestel aangesloten op hetzelfde netwerk als de mac.

Skype heeft een link CALTO: en zodra je dat aanklikt belt hij dat nummer met skype. Leuk systeem maar ik werk niet met skype maar met een sip provider op mijn voip telefoon.

Ik heb gezocht maar kan het niet vinden. Veelal omdat de resultaten uitkomen op softphone software iets dat ik niet zoek.

Ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen hiermee.

Bijdrager
    ad6922

Ben op zoek naar ongeveer hetzelfde, nl. het delen van het apple adresboek met mijn voip toestel maar kom net als jij enkel uit bij softphones. Iemand die ons verder kan helpen met deze vraag?

Bijdrager
    arieboomsma

Dialectic is volgens mij wat jullie zoeken. De voorloper ooit eens geprobeerd (JPT – Jon’s Phone Tool) en dat zag er goed uit en had ontzettend veel functies. Prachtig programma!

Zie hier: http://www.jonn8.com/dialectic/

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.