7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Pasav

VOIP Software iPhone

Welke VOIP software voor de iPhone is goed .. ? Ik gebruik nu die van 12Connect de lite versie maar die ondersteund geen BT headset …
    Hoeft van mij niet gratis te zijn, alleen wel gewoon goed werken met een duidelijke interface.

Bijdrager
    iquik

Ik gebruik nu zelf Viper en ben hier erg tevreden over. Zeker over WiFi. Ik heb gelezen dat het ook werkt met een BT headset. Daarnaast heb ik ook Skype wel eens gebruikt.

Bijdrager
    Yost

Skype doet het prima. Ook met mijn Nokia bluetooth headset.

Bijdrager
    Pasav
    iquik op 29 maart 2011

Ik gebruik nu zelf Viper en ben hier erg tevreden over. Zeker over WiFi. Ik heb gelezen dat het ook werkt met een BT headset. Daarnaast heb ik ook Skype wel eens gebruikt.

Ik neem aan dat je Viber noemt, dat is om gratis te bellen tussen iPhones idd ideaal.

Ik heb een VOIP nummer voor, en deze wil ik goed gebruiken op mijn iPhone. Ik gebruik hiervoor geen skype. Dus die software is niet voldoende.

Bijdrager
    Melgior

Acrobits heeft een programma dat volgens de site in ieder geval bt headsets zou moeten ondersteunen. Ik heb het programma wel, maar heb zelf geen headset. Bellen doet het in ieder geval prima, ook als je meerdere voip accounts hebt.

Bijdrager
    Dickie

Viber schijnt aardig te werken maar heb je niet zoveel aan in dit geval.. komt er bij mij trouwens vanuit privacy oogpunt niet op (lees hun voorwaarden maar eens en kijk dan waar je, ook anderen, mee gaat belasten).

Gebruikte zelf vroeger wel eens Sipgate om de telefoon van kantoor over te nemen op mijn mobiel.. door het hele gebouw gewoon ‘allebei’ mijn telefoons bij de hand.

Acrobits Softphone kun je proberen, kost €5.49.. redelijk wat positieve reacties.
    3CXPhone, is zelfs gratis maar ik weet niet of die een headset ondersteunen.
    Bria iPhone, €5.99 maar ondersteunen zo goed als alles (ook headsets)

Kijk anders een in de Appstore en zoek op SIP.. dan vind je ook bovenstaande apps.

Bijdrager
    Pasav
    Melgior op 29 maart 2011

Acrobits heeft een programma dat volgens de site in ieder geval bt headsets zou moeten ondersteunen. Ik heb het programma wel, maar heb zelf geen headset. Bellen doet het in ieder geval prima, ook als je meerdere voip accounts hebt.

Ik ga deze eens uittesten. Bedankt voor jullie reacties.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.