4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Nextweb

Voip nummers parkeren ?

Hallo,

Ik heb twee telefoonnummers welke ik nu via XS4all heb lopen. Ik gebruik ze eigenlijk nooit, en dan zit er eigenlijk ook nog een VOIP abonnement aan vast en een internet abonnement.

Kennen jullie een kleine partij waar je low budget de nummers toch kan gebruiken zonder gelijk hele omvangrijke abonnementen ?

Dank jullie !

Bijdrager
    wmax

Bijdrager
    computer space

Hier ook cheapconnect. Werkt pre-paid, en doet wat het moet doen.
    Ik ben van alles-in-een terug naar mono-play. CC voor de telefoon, en TV via npo.nl, wat nu eindelijk goede beeldkwaliteit heeft.
    Leuke aan XS4All is hun superfijne modem. Je kunt je CC sip-gegevens invullen en direct een ouderwets PTT TDK toestel inpluggen of je DECT handset koppelen.
    Is in ons geval de meest low-budget oplossing: 35€/maand voor 20/30mbit glas, en 20€/jaar voor telefoon (inclusief handvol gesprekken). Is 440€/jaar. ADSL wordt hier niet aangeboden, dan kun je nog eens 180€ goedkoper. Fiber/Vodafoon is tikje goedkoper, maar daar allerlei nare restricties in de voorwaarden en lang niet zo’n fijn modem.
    Ziggo zelfde snelheid is 756€/jaar.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  computer space.

Bijdrager
    Nextweb

Dank jullie wel !

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.