5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    beach

Voip bellen via Xs4all

Ik zag dat Xs4all een aanbieding hefet voor Voip bellen naar vaste en mobiele nummers voor 17,50 per maand.

Vanzelfsprekend is deze mogelijkheid beschikbaar via het Xs4all netwerk. Maar hoe zit het dan indien je op een ander Internet netwerk zit, Kun je dan toch gewoon van Voip gebruik maken via de gegevens van Xs4all of ben je dan volledig afhankelijk van de vraag of de poorten al dan niet open staan ? Op welke poorten kan ik dan testen ?

Uiteraard zou het ook handig zijn indien het werkt via mijn T-mobile abonnement, maar ik vrees dat daar de Voip poorten dicht staan ?

Bijdrager
    tarun

Volgens mij is die aanbieding alleen voor klanten van XS4ALL. Ik weet wel dat dat belabonnement ook werkt buiten het XS4ALL-netwerk. Ik heb in het verre buitenland via een app (3CXPhone) voor €0,01 naar Nederland gebeld op mijn eigen abonnement.

Bijdrager
    streeff

Ja, je kunt inloggen vanuit het buitenland. Er zijn inderdaad nog wel andere dingen die fout kunnen gaan, zoals de poorten van de router waarop je zit. Maar de instellingen van XS4all zijn verder OK.

Bijdrager
    Brombeer

(y) Axes for All(y)

Bijdrager
    Koning Frank
    Brombeer op 21 oktober 2013

(y) Axes for All(y)

Allemaal eentje pakken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.