4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Koekenboes

voicenotes: 37 minuten aan opnames kwijt? Please nee

Heb net interview gehouden met m’n iphone icm voicenotes. Helemaal voorbereid, vliegtuigmodus geplaatst. Zelfs een extra recordertje ernaast, omdat ik niet zeker wist of voicenotes ging werken.

1: recordertje had ik geleend, en er is iets fout gegaan waardoor het niet is opgenomen.

Ok, maar dan iphone nog.

Op een gegeven moment aan het eind van interview stond de teller op 37 minuten. Ik dacht ‘m even te kunnen pauzeren door op ‘stop’ te drukken. Minuut later drukte ik weer op record, maar had nog niet opgeslagen.

Ging hij dus mooi opnieuw tellen (timer).

Ben ik nu die 37 minuten kwijt of kan ik het nog terughalen?

:cry:

Bijdrager
    Yip

Was er ├╝berhaupt een pauzeknop dan?

want als die er was en je drukt op ‘stop’ in plaats van ‘pauze’ en je drukt dan weer op ‘record’ dan lijkt het erop dat je opnieuw gaat opnemen.

Voor zover ik weet gaat dat bij mij zo (EccoNote = ander record programmaatje)

Maar maak je niet te snel zorgen want ik ken het programma niet dus vertrouw niet gelijk op mijn comment.

Bijdrager
    Koekenboes

Ja, maar hij vroeg niks in de trant van ‘wil je het vorige opslaan’ (had ik dus nog niet gedaan)

superstom… maar goed, ik ga er vanuit dat ik alles kwijt ben en heb maar nieuwe afspraak gemaakt voor interview

kan wel:cry: -en

Bijdrager
    Yip

Als het bestand niet tussen de lijst van opgeslagen bestanden staat is hij vrijwel zeker niet opgeslagen.

Ik vind het heel vervelend voor je…:oops:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.