6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Moderator
    Rivanov

Voicememos i.p.v. Songs [Opgelost]

Ik heb opeens een hele rare bug. I.p.v. Songs staat er nu Voicememo’s onderin de balk van iTunes. Iemand nog meer van last van?

Bijdrager
    me.com

Haha, dat is inderdaad een hele aparte bug. Lijkt erop dat Apple met een update binnenkort van iTunes Voice Memo’s wil laten synchroniseren. Of is dat er al?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Ik heb vanavond mijn iphone met itunes gesyn… en toen kwam er een afspeellijst voicememo en idd tussen mijn albums stond mijn voicememo. Ik verwijderd en natuurlijk meteen de melding dat hij ook met elke ipod of phone de memo zou verwijderen
    na ik vond het prima… toch blijven ze wel in het programma van de iphone staan. alleen best irri als zo’n memo tussen je gewone albums komt. de 2e keer neemt hij die memo’s niet meer mee.

Moderator
    Rivanov

Ik heb er inderdaad 2 voicememo’s op staan, maar geen 3291!;)
    Zal vanavond de voicememo’s ’s verwijderen van m’n iMac, misschien helpt het.

Moderator
    Rivanov

Het lag dus inderdaad aan het feit dat er 2 voicememos in m’n iTunes stonden. Deze verwijderd en nu staat er onderaan weer netjes Songs. Bug in iTunes dus!

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

als ik een voicememo opneem komt hij de volgende keer in itunes bij me muziekverzameling te staan. vind ik persoonlijk wel vervelend, heb liever een apart knopje met voicememo

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.