3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    I-pad68

Handtekening maken bij elke email

Ik wil graag, dat bij elke email die ik verstuur of beantwoord, mijn bedrijfsgegevens + logo standaard wordt mee gestuurd.
    Hoe doe ik dat ?

Bijdrager
    dame.blanche

Je weet toch dat elke programma een “help”-functie heeft…

Uit de help van Mail:

Een handtekening aanmaken
    Kies ‘Mail’ > ‘Voorkeuren’ en klik op ‘Handtekeningen’. Voor meer informatie over opties klikt u op de knop met het vraagteken.

U kunt voor elke account in Mail meerdere handtekeningen aanmaken.

Een handtekening toevoegen aan een bericht
    Kies in een bericht dat u opstelt een handtekening uit het venstermenu ‘Handtekening’.
    Als het venstermenu een bepaalde handtekening niet bevat terwijl u dat wel verwachtte, controleert u of in het gedeelte ‘Handtekening’ in het voorkeurenvenster van Mail de handtekening deel uitmaakt van de reeks handtekeningen voor de desbetreffende account. Als dit niet het geval is, kunt u de handtekening toevoegen. Klik op ‘Alle handtekeningen’, selecteer een handtekening in de middelste kolom en sleep deze vervolgens naar een account in de linkerkolom.
    Als u het menu ‘Handtekening’ niet ziet, klikt u op het venstermenu ‘Pas aan’ in de linkerbenedenhoek van het koptekstgebied en kiest u ‘Pas aan’. Schakel het aankruisvak ‘Handtekening’ in en klik op ‘OK’. Dit aankruisvak is alleen beschikbaar als u een handtekening hebt aangemaakt.

Bijdrager
    I-pad68

oja, toch bedankt voor je reactie, het werkt;-)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.