8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Speedooo

Vodafone zoekt klant

Goedendag,

Ik BENĀ® al jaren een klant bij T-Mobile en ik heb nooit klachten over T-Mobile. Het werkt ook weer super met mijn iPhone. Om te beginnen ik heb een iPhone 2G en geen speciale iPhone abo.

Ik heb nu last van een paar smsjes van Vodafone, mijn vraag is: “Hoe komt Vodafone aan mijn telefoon en is dat wel legaal? Is dit geen overtreding van mijn privacy of iets? ”:?

[URL=http://imageshack.us][/URL]
    [URL=http://g.imageshack.us/img178/img0003dk8.png/1/ ][/URL]

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

???

Zo dat is triest van vodafone:o

Bijdrager
    Lustigson

Ik ga er gemakshalve vanuit dat je je telefoonnummer een keer hebt achtergelaten bij Vodafone, of hebt meegedaan aan die enquetes, die je de laatste tijd vaak ziet, waarin je Nintendo’s Wii kunt winnen en zo.:)

Bijdrager
    Speedooo

Nee, ik ben er juist tegen dat je aan zulke dingen meedoet, zonde van me geld :roll:

Bijdrager
    timkro

Je bent in ieder geval niet de enige.

Bijdrager
    Speedooo

Raar gedoe, dat kan je toch zeker niet doen bij klanten. Morgen maar even de klantenservice bellen! :?

Bijdrager
    Bolle1961

Ach ik heb vodafone sinds een paar maanden ook niet meer zo hoog staan.
    Ik wilde een 3G modem voor mijn laptop, ik vraag speciaal krijg ik het modem wat afgebeeld staat? ( ik werk met Linux en van dat modem is bekend dat het out of the box werkt, bij de andere afgebeelde modems moet je dat maar afwachten ).
    Ja meneer, dat krijgt u, mocht het niet op voorraad zijn wordt er kontakt op genomen.

Nou niet dus, domweg een ander modem afgeleverd als wat er op internet stond EN besteld was. En dan de arrogantie en onbeschoftheid van de ” klantenservice “

Moderator
    Poezenbeest

We gaan verder onder de iPhone en de providers….

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.