19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    koel

Vodafone Netwerk Update

Gisteren, na het installeren van iOS4.2 op mijn 3GS, verscheen kort daarna ook een update van het Vodafone netwerk op mijn scherm. Deze geinstalleerd, maar daarna geen tethering meer! Ik heb een zakelijk Vodafone abonnement met databundel. Heeft iemand hetzelfde verschijnsel?

Bijdrager
    TheFonz

Ja. Helaas heb ik ’t zelfde. Ik ben alleen particulier gebruiker

Bijdrager
    Rees

Helaas bij mij ook. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bijdrager
    Mandarijntje

Zijn we dan met deze update ook af van de “doorschakeling” melding:lol: ?

Bijdrager
    TheFonz
    Mandarijntje op 23 november 2010

Dat zou dan de positieve kant van het verhaal zijn

Bijdrager
    Mandarijntje
    TheFonz op 23 november 2010
    Mandarijntje op 23 november 2010

Dat zou dan de positieve kant van het verhaal zijn
    Nou ik kan bevestigen dat met deze update de “doorschakeling” melding inderdaad verdwenen is.
    Ik ben er blij mee in ieder geval. Dat tethering interesseert me niet zo veel.

Bijdrager
    dijkie

Dus als je tethering wilt houden moet je niet naar 4.2 upgraden voorlopig of kan ik wel update naar 4.2 en die update van vodafone gewoon negeren??

tethering wil ik wel gaan gebruiken af en toe. En 4.2 heb ik nog niet echt nodig ofzo….

Bijdrager
    jpauwels

mooi dat die doorschakelmelding verdwenen is,
    Thetering gebruik ik ook niet dus ik ga van de week maar updaten naar IOS4.2 op mijn 3GS

Bijdrager
    Vodka

Aha, doorschakelen actief is inderdaad verdwenen. Heel fijn.

Bijdrager
    koel

Mijn collega’s iPhone 3GS zit nog op 4.1. Hij heeft de Vodafone netwerk update niet gehad! Het lijkt er dus op dat die alleen komt na de 4.2 update. Ik weet dat kort na de 4.2 update en dus vóór de netwerkupdate, de mogelijkheid voor tethering nog bestond. Dat doet mij vermoeden dat alleen de netwerkupdate roet in het eten gooit

Bijdrager
    dijkie

dank voor de reactie.. Maar is het mogelijk om de netwerkupdate te negeren? Of zal je daar altijd aan herinnerd worden?

dan zou het ideaal zijn voor mij. Want die update heb ik verder toch niet nodig, als je hekje hekje 4 hekje belt dan is die foutmelding onder ios 4.1 ook weg.

Inactief
    Anoniem

met ##4# is de melding doorschakelen wel weg maar heb je ook de voice-mail uitgezet.
    Na netwerkupdate inderdaad thetering uitgeschakeld. Maar in ander topic werd gemeld dat met een prepaid kaart thetering nog wel mogelijk was.

Bijdrager
    dijkie

dat voicemail vind ik niet zo ramp….
    Maar ben je verplicht die netwerkupdate uit te voeren of kan je hem negeren?

Bijdrager
    koel

Je kunt de update negeren, maar ik weet niet hoe vaak de melding terugkeert.

Bijdrager
    dijkie

okee
    dan wacht ik nog even af op andere mensen die er wel ervaring mee hebben…
    alvast bedankt.
    Draai jij nu 4.2 met vodafone of? zo ja zou je dan misschien als je tijd hebt willen kijken of het werkt…. want op een ander forum stond dat als je de tethering instellingen weer invoert bij instell/algemeen/netwerk/mobiel datanetwerk tethering gewoon zou moeten werken.

Bijdrager
    Rees

Zal in de toekomst ook mogelijk zijn om Visual Voicemail te gebruiken door een carrier update van Vodafone?

Bijdrager
    Napsju

Iemand er al achter hoe de voicemail knop te deactiveren is, na de update? Ik raak ‘m soms perongeluk aan, en wil absoluut geen voicemail.

Bijdrager
    koel

Mijn iPhone is over op 4.2 en is simlockvrij gemaakt door T-Mobile, vanwege zakelijk gebruik met Vodafone abonnement. Geen jailbreak of iets dergelijks.
    Zojuist via Instellingen => Algemeen => Stel opnieuw in => Herstel netwerkinstellingen uitgevoerd.
    Na een reboot… helemaal geen netwerkverbinding meer! Wanneer ik naar de netwerkinstellingen ga, staan de live.vodafone.com instellingen er automatisch weer, maar geen verbinding. Deze aangepast naar office.vodafone.nl (heb immers een zakelijk abonnement), maar geen succes. Nog maar eens een reboot. Ja, toen verbinding met Vodafone NL. Maar tethering optie niet aanwezig.

Bijdrager
    Nihilist

IPCC bestand waardoor tethering wel werkt met onderstaande instructies: klik

– Step 1: Quit iTunes
    – Step 2: Click to launch Terminal from the dock or from the Applications:Utilities folder.
    – Step 3: Enter the following command into the Terminal window:
    defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE

– Step 4: Connect your iPhone and click to launch iTunes from the dock.
    – Step 5: Select your iPhone from the list of devices on the left then hold down the Option key and click theCheck for Updates button.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.