13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    mikelinden

Vodafone, KPN of T-Mobile i.z.m. iPhone?

Zoals jullie als lezen wil ik een iPhone gaan kopen, zeer waarschijnlijk in Belgie.
    Dit omdat ik toch niet zo heel veel vertrouwen heb in het netwerk van tmobile en een hekel heb aan geen bereik hebben.
    Nu is mijn vraag, wat raden jullie aan, ook gericht op het 3g netwerk, zo heb ik bijvoorbeeld gelezen dat KPN zijn netwerk geknepen heeft tot een bepaalde snelheid (128 kb/s ???)
    Of is na de update van gister het bereik van tmobile net zo goed als dat van kpn/vodafone?

Bijdrager
    MrAcid

Als ik nu een simlockvrije 3G zou kopen zou ik een Vodafone abonnement erbij nemen. Simpelweg omdat die als enige voor 10€ per maand een internetbundel hebben die ook echt 3G snelheden haalt. Bij de andere aanbieders is het allemaal geknepen voor die prijs.

Bijdrager
    Martijn Snels

Bereik van T-M is goed hoor nu… Alleen met opstarten van de telefoon (als hij totaal uit heeft gestaan) heb je ongeveer 30 sec. geen bereik maar dat is iets van Apple zelf denk ik meer!

Bijdrager
    carpebios
    ”Martijn

Bereik van T-M is goed hoor nu… Alleen met opstarten van de telefoon (als hij totaal uit heeft gestaan) heb je ongeveer 30 sec. geen bereik maar dat is iets van Apple zelf denk ik meer!

Ik herinner me nog mijn Nokia N73 ofzo, wat een onding. daar duurde het opstarten wel 3 minuten!

Bijdrager
    Oost

Klopt met mijn n80 duurde het ook wel 3 min. voordat dat ding eindelijk eens was opgestart:D

Bijdrager
    mikelinden

ja maar is goed net zo goed als kpn/vodafone?

Bijdrager
    MrAcid
    ”mikelinden”

Nee.

Bijdrager
    mikelinden
    ”MrAcid”
    ”mikelinden”

Nee.

dus toch voor een vodafone abbo’tje gaan…
    zat ik zelf ook al aan te denken vroeg me alleen af of bereik van kpn misschien niet beter was…

Bijdrager
    MacBooky

Vodafone geeft je wel wat meer opties, voor bellen in het buitenland en zo, dus ik zou sowieso daarvoor gaan.

Bijdrager
    mikelinden

klopt, en je kan uiteindelijk als je er klaar mee bent je internet eraf halen
    op het moment dat je het niet meer zoveel gebruikt, dat vond ik ook een voordeel.

enige nadeel is dat je uiteindelijk over 2 jaar wat meer kwijt bent, maar wie zou hetzelfde gedaan hebben als je het tegenover het netwerk van t-mobile zet?

Bijdrager
    MrAcid

Ik.:)

En die 500 mensen die zich bij Radar beklaagd hebben waarschijnlijk ook.:D

Bijdrager
    mikelinden

hahahaha, ben jij toevallig 1 van die 500, haha!
    nee ik woon in castricum en had op internet een soort google maps gevonden waarin iedereen punten aan kon geven waar het goed en slecht was qua 3g ontvangs enzo, zag er in castricum niet zo goed uit…vandaar dat ik maar is verder ging kijken.

Bijdrager
    puccini
    ”Martijn

Nou dat bereik van T-Mobile is gewoon ^%$#^#@#$$&$% kon thuis niet eens normaal telefoneren en dat terwijl T-Mobile aangaf dat ik op mijn huisadres zelfs 3G zou moeten hebben. Mooi niet.
    Gevolg is dat hij (met pijn in het hart) retour is naar T-Mobile.
    Ik wacht nog wel even totdat er andere providers de iPhone gaan leveren in de toekomst.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.