7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    vooblez

VMware of Parallels?

Zoals de titel al zegt, vraag ik me af wat het beste is, Parallels of VMware fusion? Ik programmeer, en op sommige dingen te kunnen testen, moet ik soms wel eens op windows kunnen, maar om hiervoor een hele partititie van m’n schijf op te offeren, dat heb ik er niet voor over…

Dus, heeft iemand ervaring met een van deze twee pakketten?

Alvast bedankt –

Bijdrager
    Star65

Virtualbox miscchien nog een betere optie?

Bijdrager
    CedricH

Ik heb hier altijd VMware Fusion gebruikt voor occasioneel Windows wat Office dingetjes and Tax-On-Web (België) dat enkel in Internet Explorer werkt. Nooit crashes of andere problemen gehad maar Windows XP voelt nooit echt snappy aan, zelfs op vrij recente Macs.

Virtual Box ook al eens geprobeerd. Windows werkte er sneller in dan in VMware Fusion maar we hebben nooit de USB e-id lezer kunnen aansluiten en nooit een oplossing gevonden. Dan maar weer terug gegaan naar VMWare.

Ik heb al vaak gelezen dat Parallels iets sneller is dan VMware maar zelf nooit gebruikt.

Bijdrager
    vooblez

Ik heb virtualbox nu binnengehaald, en ik heb ook een windows versie, windows 7 home premium. Als ik virtualbox opstart, en een nieuwe machine maak, dan volg ik gewoon de stappen, en wanneer ik dan de machine opstart, en een *.iso file op USB stick aanduidt als booteable medium, dan krijg ik een “unexpected” error van windows zelf…

Iemand enig idee wat ik fout doe?

Bijdrager
    Sascha
    CedricH op 04 januari 2012

Ik heb hier altijd VMware Fusion gebruikt voor occasioneel Windows wat Office dingetjes and Tax-On-Web (België) dat enkel in Internet Explorer werkt.

Hier in deze streek van België werkt Tax-On-Web anders wel gewoon in Safari (en Firefox) hoor…

Bijdrager
    CedricH

Hier bij mij niet helaas. Mijn vader moet allerlei van die toepassingen gebruiken om aangiftes in te dienen via de website van Financiën maar die hebben we hier nog niet aan de praat gekregen in Safari of Firefox…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.