8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jermain

VmWare Fusion bestand verwijderen

ik gebruik vmware fusion voor wat programma’s en heb een heel groot bestand 7gb verwijdert en ook in prullenbak verwijdert maar het komt niet bij vrije ruimte waar kan ik het verwijderen zodat mijn vrije ruimte weer wat groter word?

Bijdrager
    Yaris

Heb je je Mac al opnieuw opgestart?

Bijdrager
    leaf

kijk eens bij de map met virtual machines :wink:

Bijdrager
    jermain
    ”Yaris”

Heb je je Mac al opnieuw opgestart?

Ja maar het is er nog niet bijgekomen

Leaf en dan? ik wil niet heel die virtual machine verwijderen alleen een bestand he:D

Bijdrager
    –help

volgens mij werkt het zo dat hij uitgaat van het maximale hoe groot de .vmwarevm file ooit is geweest. dus nu is hij waarschijnlijk het grootste geweest, en zal hij deze omvang houden tot hij weer groter wordt.. Tenminste als ik je goed begrijp bedoel je toch je “.vmwarevm” die groter is als je zou willen ?

Bijdrager
    junjur

op wat voor manier heb je je virtual machine ingesteld? Je hebt namelijk de mogelijkheid om die een vaste grote te geven, dan kun je verwijderen wat je wilt maar komt er geen ruimte op je “macintosh HD” bij….

Bijdrager
    jermain
    ”junjur”

op wat voor manier heb je je virtual machine ingesteld? Je hebt namelijk de mogelijkheid om die een vaste grote te geven, dan kun je verwijderen wat je wilt maar komt er geen ruimte op je “macintosh HD” bij….

Ik weet het niet ik heb niks ingesteld volgens miJ:cry: :D

Bijdrager
    Yaris

Kijk eens naar de shrink disk feature bij VMware Tools.

Shrinking a virtual disk reclaims unused space in the virtual disk. If there is empty space in the disk, this process reduces the amount of space the virtual disk occupies on the host drive.

Zie http://www.vmware.com/support/gsx3/doc/disks_defrag_shrink_gsx.html

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.