9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    12know

VMware Fusion

Ik heb mbv bijgaande link geprobeerd een virtuele machine te delen met andere gebruikers op deze imac.
    Alleen als ik hem probeer op te starten bij de user krijg ik de melding dat die te weinig geheugen heeft. Bij mezelf kan ik hem wel gewoon opstarten.
    Heeft iemand een idee?

http://kbalertz.com/918908/share-Windows-guest-operating-system-multiple-users-Virtual.aspx

Bijdrager
    Fierry

RAM vergroten in Settings menu van de VM?

Bijdrager
    12know
    ”GuusBeckers”

Heb ik gedaan maar dat werkt niet? Maar waarom doet ie het bij mij wel en als ik afmeld en dan op de andere user de machine weer opstart niet? Maakt toch gebruik van zelfde geheugen?

Bijdrager
    Fierry

Staat de VM in je thuismap?

dankan het zijn dat de andere gebruikers geen toegang hebben tot het bestand

Bijdrager
    KnotNuts

Hier een wat betere link. (die andere gaat volgens mij over Virtual PC)

Bijdrager
    12know
    ”KnotNuts”

Hier een wat betere link. (die andere gaat volgens mij over Virtual PC)

Krijg het voorals nog niet voor elkaar, krijg deze mededeling, heb nog 60 gig vrij en Ram ook voldoende. Hij doet het op mijn account gewoon. maar met de andere user krijg ik steeds dit?

http://picasaweb.google.nl/marius.boon/Forum#5246741488955239602

Bijdrager
    sypie
    ”GuusBeckers”

Deze in combinatie met de laatste schermafbeelding van de foutmelding zijn tegenstrijdig. In de foutmelding staat: verklein het RAM voor VMware.

Hoeveel ruimte heb jij je Windows gegeven onder VMware? Als je namelijk te weinig ruimte geeft aan je installatie dan gaat ie bij deze formaten ook vreemd doen.

Bijdrager
    12know
    ”sypie”
    ”GuusBeckers”

Deze in combinatie met de laatste schermafbeelding van de foutmelding zijn tegenstrijdig. In de foutmelding staat: verklein het RAM voor VMware.

Hoeveel ruimte heb jij je Windows gegeven onder VMware? Als je namelijk te weinig ruimte geeft aan je installatie dan gaat ie bij deze formaten ook vreemd doen.

20 gig. Ik snap er niets van. Doe het alle maal stap voor stap en krijg dan die foutmeldingen als ik de machine opstart vanaf een andere user. Op mijn eigen account draait het prima. Van het weekend zal ik er nog eens wat tijd in stoppen.

thnx
    Marius

Bijdrager
    waupiman

[size=9:d0b3ed9ef2]Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb maar:[/size:d0b3ed9ef2]

Waar staat die virtuele machine? Die andere gebruiker kan namelijk niet die pagefile weg schrijven in de zelfde map waarschijnlijk.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.