10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    ipanther

‘Vlekken’ op tft-scherm

Ik heb eergisteren mijn ibook teruggekregen (nadat het logicboard-probleem opgelost was), maar nu zijn er merkwaardige vlekken (donkere vlekken) op het scherm!

Je kan ze maar goed zien als je een volledig zwarte achtergrond hebt, dus heel erg storend is het niet… Ik heb nog drie weken garantie, zou het aangeraden zijn mijn computer binnen te brengen of is dat muggenziften?

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    Panthertje

Zou eerst zelf ff met een zacht doekje proberen veelal kun je het daar toch wel mee weghalen. Eventueel met een iets vochtig doekje, maar gebruik géén schoonmaakmiddelen!

Bijdrager
    ipanther

Het scherm zelf is zeker niet vuil, want als ik het scherm helemaal zwart zet (brightness), zie je een perfect zwart scherm

Bijdrager
    bruno

Ga nu maar voor de garantie en snel, voordat ie voorbij is!!

Bijdrager
    Patrick Stam

Probleem eerder gezien, ze noemen dit een lekkend LCD-scherm. Dit MOET vervangen worden.

Bijdrager
    ipanther

Ben vandaag naar een apple verkooppunt geweest en heb daar wat meer uitleg gevraagd.
    Zij zien de vlekken niet eens! Hoe kan ik het dan opsturen naar apple als iemand van een appleverkoper (technicus) probleem hier al niet ziet (want je moet een beetje zoeken naar die vlekken)

Een vraagje: Op de vervangen onderdelen is er drie maanden garantie, (hoewel mijn applecare garantie in april over is). Stel dat dat logicboardprobleem zich opnieuw voortdoet (geldt dan nog de volledige 3 jaar?)
    En heeft dit probleem eigenlijk iets te maken met logicboard?

PS: heb ibook via applestore gekocht

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    Kraid
    ”johnny_cash”

mmmhhh das vervelend dat zij het niet zien en jij wel..

Ja he

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.