15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    BoToX

Vlekje scherm macbook pro

Hallo,

Ik heb sinds vanmiddag een vlekje op het scherm van mijn MBP.
    Ik dacht eerst aan een dode pixel maar als ik goed kijk lijkt het vlekje geen vierkant en neemt het niet 1 pixel in beslag maar van meerdere een beetje.
    Zou het misschien viezigheid kunnen zijn?

Alvast bedankt,
    Bob Toorenaar

Bijdrager
    KingAchille

Zit het OP je scherm of ERONDER? Als het erOP zit, kan je het er wel afkrabben!
    Mvg,

Bijdrager
    Josebo.

Als het eronder zit, teruggaan naar de APR en hopen dat je nog garantie hebt..

Bijdrager
    BoToX

Het zit eronder. Ik heb nog garantie want hij is 2 maanden oud.

Bijdrager
    Josebo.

Dan zou ik teruggaan naar de winkel. Heb hetzelfde probleem gehad met m’n Macbook. Keurig gemaakt + een nieuwe topcase. Binnen 2 weken had ik m’n Mac weer terug..

Bijdrager
    BoToX

En toen had je er ook eentje?

Bijdrager
    Xcode

Ineens viezigheid áchter het scherm lijkt me sterk. Als je je scherm goed schoon hebt gemaakt en de plek zit er nog, raad ik je aan om je MacBook Pro eerst eens te herstarten. Het klinkt misschien gek, maar dat lost vaak een probleem op. Als de plek er toch nog blijkt te zitten, kan je gewoon teruggaan naar de winkel waar je je MacBook gekocht hebt.

Bijdrager
    BoToX

Herstarten heb ik al geprobeerd.
    Ik ga wel gewoon terug naar de iFactors in Rotterdam.
    Hopen dat het goede service is.

Bijdrager
    Josebo.

De service bij Apple en daarmee ook bij Apple-winkels is over het algemeen gewoon goed. Ik ga ervan uit dat je MBP gewoon opgestuurd gaat worden, aangezien ze bij iFactors niet zelf achter je scherm gaan zitten prutsen..

Bijdrager
    ChrisMax

Ik hoop het ook voor je, pas nog in de winkel geweest om daar even te kijken.
    Laat het ons even weten hoe dit straks afgelopen is, ben benieuwd..

Bijdrager
    Calpa
    ”BoToX”

Herstarten heb ik al geprobeerd.
    Ik ga wel gewoon terug naar de iFactors in Rotterdam.
    Hopen dat het goede service is.

Van wat ik zelf heb meegemaakt is de service er uitstekend mits je zelf ook een beetje met de vuist op tafel slaat.

Bijdrager
    tjetta
    ”josebo9″

De service bij Apple en daarmee ook bij Apple-winkels is over het algemeen gewoon goed. Ik ga ervan uit dat je MBP gewoon opgestuurd gaat worden, aangezien ze bij iFactors niet zelf achter je scherm gaan zitten prutsen..

Dat is juist de kracht van een APR met eigen Technische Dienst, dat ze het wél in-house doen waardoor je je MBP wat minder lang kwijt bent:) (weet niet of iFactors een TD heeft, maar meeste APR’s wel)

Bijdrager
    BoToX

Ik laat zeker weten hoe het is afgelopen.
    Bedankt voor jullie reacties!

Bijdrager
    jobz

und…?
    :lol:

Bijdrager
    Hansfree

Hmm succes mijn ervaring met iFactors is dat het idioten zijn.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.