8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Leroyservices

Vlek op dekstop while swipe naar volgende desktop

Beste OMT’ers

Sinds een maand trotse eigenaar van de rMBP. Alleen nu heb ik het volgende probleem. Als ik van desktop verander dan krijg ik een witte vlek in mijn desktop tijdens het swipe, deze verdwijnt vervolgens na een seconde weer. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
    Verder gaat alles goed, filmpjes kijken, photoshop, finalcut pro, geen probleem allemaal.

Groet,

Leroy

Bijdrager
    Bart Jacobs

Kan je iets meer informatie geven over dit probleem of een screenshot kunnen maken? Het is me niet helemaal duidelijk wat het probleem precies is.

Bijdrager
    Leroyservices

Dit is de screenshot als ik van desktop wissel.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ik zie geen witte vlek behalve een wit vierkantje. Als het een andere vlek is die niet op de screenshot staat zal het wel hardwarematig zijn. Als het dat witte vakje is is het softwarematig.

Bijdrager
    Leroyservices

Ja het is inderdaad dat witte vierkantje onderin het scherm. Software matig zeg je, is dit nog anders op te lossen dan alles opnieuw te installeren.

Bijdrager
    Bart Jacobs

Het herinstalleren van Mac OS X (of wat dan ook) is geen garantie dat het probleem verdwijnt. Gezien het niet echt voor hinder of ongemak zorgt, zou ik me er niet al te veel zorgen over maken en het laten zoals het is.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Al herstart?

Bijdrager
    Leroyservices

Herstarten ook al geprobeerd…. Dan maar eens een afspraak maken in de app store, als ik weer eens in nederland ben.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.