5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    n8n

VLC toont geen ondertitels meer

Sinds een week vertikt VLC het ondertitels te tonen, ik heb niets aangapst in de prefs, heb de .plists verwijderd, en de .srt’s in kwestie deden het eerder wel, Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn :?

edit, nu ik het toch over VLC heb, is er een mogelijkheid om de syngronisatie van geluid en beeld aan te passen, en voor beeld en ondertitels?

Bijdrager
    shadowspy

Herinstall?

Bijdrager
    sypie

Synchroniseren tussen beeld en ondertitel zit in de codering van de ondertitels. Je moet er voro zorgen dat je de juiste srt bestanden er bij hebt. Als ik bijvoorbeeld een film download met de toevoeging aXXo dna zorg ik er ook voor dat ik het srt bestand daarvan heb.

Bijdrager
    Thijs Alkemade

Over het synchroniseren: er zijn toetsen om de ondertitles/het geluid te vertragen of iets vooruit te spoelen. F en G om het geluid respectievelijk vooruit en achteruit te spoelen. Voor de ondertitels zijn dit H en J.

Bijdrager
    n8n
    ”Thijs

Over het synchroniseren: er zijn toetsen om de ondertitles/het geluid te vertragen of iets vooruit te spoelen. F en G om het geluid respectievelijk vooruit en achteruit te spoelen. Voor de ondertitels zijn dit H en J.

Bedankt, klinkt geweldig:D probleem is idd opgelost met een herinstall, moet geen gewoonte worden:?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.