8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    pieter01234

Vlc – player

Hoi ,

Ik krijg sinds kort een foutmelding als ik met vlc player .srt bestanden wil afspelen dat ik vroeger niet had met hetzeflde bestand

main: demux doesn’t like DEMUX_GET_TIME

Bijdrager
    LEXY

Als ik even Google, lees ik her en der dat een .srt file een ondertitelbestand is.

Bijdrager
    pieter01234
    ”LEXY”

Als ik even Google, lees ik her en der dat een .srt file een ondertitelbestand is.

dat klopt en je kan dat samen afspelen met een film maar nu wilt vlc dat niemeer doen

Bijdrager
    AntiHero

[code:1:7481f96b9b]VLC > Preferences… > Video > Subtitles/OSD > Use Subtitle File[/code:1:7481f96b9b]

Het veld onder Use Subtitle File open laten, dan Save en opnieuw starten.

Bijdrager
    sandman4sure

Bij mij gaat VLC na een tijdje ook wel eens raar doen. (crashes etc)
    In het installatie dmg bestand zit een gooi instellingen weg progje, dat draaien en daarna gaat meestal alles weer prima.

Bijdrager
    Ratz

De Avi en SRT moeten wel dezelfde naam hebben he (just checking)
    Ik doe die 2 dan in een mapje en vervolgens ‘bestand versneld afspelen’> dat mapje selecteren. Dan moet het goed gaan.

Ik heb ook VLC eens weggegooid en opnieuw geinstalleerd toen er wat rare zaken gebeurden…..

Bijdrager
    macdo

Als je de avi en de srt naar vlc sleept, speelt-ie de ene keer de avi af met de srt als ondertitels (goed) en de andere keer de srt met de avi als ondertitels (niet goed, melding demux enz). Als je dan gewoon de avi in de afspeellijsst dubbelklikt doettie het gewoon.

vrgr

Bijdrager
    macdo

Als je de avi en de srt naar vlc sleept, speelt-ie de ene keer de avi af met de srt als ondertitels (goed) en de andere keer de srt met de avi als ondertitels (niet goed, melding demux enz). Als je dan gewoon de avi in de afspeellijsst dubbelklikt doettie het gewoon.

vrgr

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.