7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    deSpaanseRente

Vlc ondertiteling foutmelding

Telkins ik een DIVX-bestand wil openen in VLC; en de ondertiteling wil vertragen krijg ik telkens een foutmelding “subpicture heap is full” en krijg ik gewoonweg géén ondertiteling.. Weet iemand raad?

Bijdrager
    VeRCEttY
    ”Lord_spianoman”

de ondertiteling wil vertragen

??

Hoe doe je dit in VLC dan?:o

Sleutelbeheerder
    Night

Welke versie VLC gebruik je en hoeveel geheugen heb je vrij als je de DIVX afspeelt. Is de DIVX een HD film?

”VeRCEttY”

Hoe doe je dit in VLC dan?:o

Open de film met ‘open file’ (:apple:-shift-O) en klik daar beneden op ‘load subtitle file’. Bij ‘settings’ kun je dan de subtitle selecteren en desgewenst zelfs eerder of later laten beginnen.

Bijdrager
    VeRCEttY
    ”Night”

Open de film met ‘open file’ (:apple:-shift-O) en klik daar beneden op ‘load subtitle file’. Bij ‘settings’ kun je dan de subtitle selecteren en desgewenst zelfs eerder of later laten beginnen.

Dank je! Het inderdaad net een zwitsers zakmes, dat VLC. Elke keer weer nieuwe dingen die in het programma verborgen zitten.

Uitgerekend naar zoiets was ik al een tijdje opzoek en uitgerekend dat had ik al jaren op m’n harde schijf staan.

:lol: :barbu:

Bijdrager
    DiscoveryV8
    ”Lord_spianoman”

Telkins ik een DIVX-bestand wil openen in VLC; en de ondertiteling wil vertragen krijg ik telkens een foutmelding “subpicture heap is full” en krijg ik gewoonweg géén ondertiteling.. Weet iemand raad?

Heb je inmiddels al een antwoord gevonden? I heb hetzelfde probleem. Ik heb de nieuwste versie van VLC op mijn G5, en ook op de (intel)mini. Op beide hetzelfde probleem

Sleutelbeheerder
    Night

Hoeveel geheugen heb je in je Mac?

Bijdrager
    DiscoveryV8

Ik heb het opgelost door een ander ondertitelbestand te gebruiken. Het blijkt dat het 8 sec vertragen van de .srt file te groot is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.