7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    maurits brock

visuele effecten iTunes

Mijn zoon geeft een feestje. Is het mogelijk om de playlist op de monitor te zien en de visuele effecten op een aangesloten beamer? (mac G4 bolletje)

Bijdrager
    macphreak.e

Dat kan volgens mij wel.
    Je moet dan een beamer aansluiten en in de Systeemvoorkeuren naar Beeldscherm gaan en daar “Detecteer beeldschermen” doen.

Bijdrager
    imacsken

ja dat kan denk ik wel maar je zal waar schijnlijk wel die hack nodig hebben voor “uitgebreid bureaublad” zoek es in google op screen spanning hack ..

Bijdrager
    scroin

ik gebruik screen spanning doctor en het werkt perfect:)
    Ik denk wel dat je het op versiontracker kan vinden

Bijdrager
    profclimber

dat klopt allemaal. Maar hoe zeg je nu tegen itunes dat je visuele effecten op de beamer wil hebben. volgens mij kan dat niet

Bijdrager
    maurits brock

Bedankt voor de reacties, twee schermen aantsturen is het probleem niet. De visuele effecten vervangen volgens mij altijd de playlist. Het zou mooi zijn wanneer je op een scherm de playlist kunt zien (monitor) en op het andere scherm de visuele effecten (beamer). Bij twee schermen wordt wanneer “synchrone weergave” niet is ingeschakeld een scherm zwart terwijl op het andere scherm waar normaal de playlist te zien is de visuele effecten worden getoond.

Bijdrager
    profclimber

volgens mij kan het ook niet zal vast wel ergens een app voor zijn

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.