9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Facundo

Visuals in iTunes 10=bug?

Ik heb 2 problemen met visuals sinds versie 10:
    1. M’n screensaver overruled m’n visuals (niet bij coverflow): De visuals springt uit full-screen mode en de screensaver gaat ‘eroverheen’. Is dit iets waar jullie ook last van hebben?
    2. Coverflow en ‘itunes visuele effecten’ lijken incompatibel: Als Coverflow-lijstweergave is geactiveerd en ‘itunes visuele effecten’ wordt geactiveerd verschijnt dit bij mij in de linkeronderhoek van het scherm. Als ik die weer uitschakel ziet coverflow-lijstweergave er ± zo uit:

Dit lijkt me een bug, of..? Kan iemand anders dit ook reproduceren?

Bijdrager
    RalphvRoekel

ik heb ook bugs met iTunes 10. Ook met de visuele effecten. Ik denk dat het gewoon wachten is op een update…

Bijdrager
    katteman

Dat je screensaver over je visuals gaat is doodnormaal.
    Daarom is ’t ook een screensaver.
    Je probleem hierboven getest en alles werkt prima.

Bijdrager
    Facundo

@katteman: Ik heb het tot nu toe in al die jaren nog met geen enkele itunes-visual meegemaakt dat deze werd ‘overruled’ door m’n screensaver. Ik vind het dus niet normaal, maar zeer hinderlijk.

Bijdrager
    damondike

Ik sluit me bij Facundo aan, ik heb er ook nog nooit last van gehad en het is zwaar irritant. Ik gebruik juist de visuele effecten omdat ik itunes gemakkelijk met de toetsen wil kunnen bedienen zonder te wachten op een screensaver.

Bijdrager
    Facundo

Punt 2. is bij mij met update naar 10.0.1 opgelost.:smile:
    Punt 1. is dat nog niet :angry: De screensaver gaat nog steeds over de visuals heen. Zeer slordig van Apple om zo’n algemeen voorkomend probleem te laten liggen. Maar ze zijn dan ook te druk met het Ping door de strot duwen.

Bijdrager
    katteman

Weer iets bij geleerd. Tx.
    Ik dacht dus dat ’t wel normaal was.

Bijdrager
    Facundo

Ik wil vanaf de bank en m’n bed de track info kunnen zien en met m’n remote iTunes kunnen bedienen en een rating kunnen geven etc.. Als daar dan een screensaver steeds overheen komt is dat zeer irritant. En onnodig, want de visuals werken al als screensaver.

Bijdrager
    Facundo

OS 10.6.5 en iTunes 10.1: Bug nog steeds niet gerepareerd! :angry:
    Lezen je medewerkers nog forums? Ga nu eens écht ‘back to the Mac’, mijnheer Jobs, en zie ook hier weer hoe je Apple’s core-bussiness aan het verwaarlozen bent.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.