11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    MightyMouse

Visual Voicemail aanzetten?

Toen ik mijn iPhone G3 net had (maand of 2/3 geleden) werkte mijn visual voicemail gewoon.

Afgelopen dagen begon ik mij af te vragen waarom ik steeds sms-jes krijg van t-Mobile dat ik een gesprek heb gemist.
    Natuurlijk even getest:
    1 Zeker weten dat iPhone ontvangst heeft
    2 bellen
    3 net zo lang over laten gaan tot hij doorschakeld
    4 ja hoor “dit is de voicemail van 06…….”

Conclusie Visual Voicemail werkt NIET.

Nu heb ik even gekeken maar kon niet 1,2,3 vinden of ik Visual Voicemail ergens aan of uit kan zetten op de iPhone.
    Kijk ik er overheen? Of gaat er iets anders fout?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord van Visual Voicemail is toch wel erg handig!

Owja even voor jullie informatie. Het is gewoon een originele iPhone G3 met het t-Mobile abonnement.
    Verder helemaal geen problemen!

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Bijdrager
    william89

Wat versta je onder Visual Voicemail??? Ik weet niet of je het snapt? Bij mij klinkt mijn boodschap ook zo “dit is de voicemail van 06…) maar hij komt echt wel bij Visual Voicemail te staan je moet hem echter wel een keer configureren. Dat doe je door bij App telefoon even op voicemail te klikken voor de eerste keer dan ga je hem instellen…

Inactief
    Anoniem

MM, ga ff naar de t-mobile store, want het kost geld mocht je handmatig (niet via Visual Voicemail) je voicemail berichten gaan afluisteren.

quote van de t-mobile iPhone blog:

Er is ons nu geen probleem bekend met onterechte kosten voor gebruik van voicemail. Het gebruik van de Visual Voicemail applicatie is onderdeel van je abonnement, echter als je bijvoorbeeld via de reguliere manier belt (via 1233) naar je voicemail betaal je het reguliere beltarief.

edit:
    nog wat info

Bijdrager
    MightyMouse

ik heb de boodschap ingesproken op mijn iPhone in de visual voicemail app.
    Maar deze krijg ik dus niet te horen wanneer ik mijn eigen nummer bel!
    Naar mijn idee hoor ik ook geen smsjes van t-mobile te ontvangen wanneer ik een gemist gesprek heb, toch?

Bijdrager
    puntKoen

Dit probleem heb ik ook gehad. Het bleek een ingewikkeld probleem te zijn, waarvoor mensen van Netwerkbeheer moesten worden ingeschakeld. Ik zou morgen 0800-7111 bellen, kiezen voor problemen met SMS (niet met voicemail, want dan krijg je een bandje over hoe je voicemail inschakelt). Vragen over SMS worden behandeld door mensen van de afdeling data, die ook voicemailproblemen behandelen. Die mensen hebben voor mij netwerkbeheer ingeschakeld. Na wat heen en weer bellen was het in een week gefixed.

Bijdrager
    Matsso

bij mij ging visual voicemail aan toen mijn iphone abonnement in ging, daarvoor belde die ook naar 1233 als ik op het knopje voicemail drukte. sinds het abonnement is ingegaan werkt visual voice mail

Mats

Bijdrager
    mikanik

Net als bij Koen was het bij mij ook iets speciaals… T-mobile heeft iets gereset waardoor opeens (na 5 keer bellen) visual vociemail werkte. Even bellen dus.

Bijdrager
    MightyMouse

Na twee keer gebeld te hebben met de “helpdesk” van t-mobile is het probleem opgelost.
    De eerste stap was dat ik de berichten wel op mijn iPhone ontving in Visual Voicemail maar dat niet mijn eigen welkomst boodschap was te horen, terwijl ik die tot in de treuren toe heb ingesproken.
    Vandaag nog een keer gebeld (weer 20 minuten wachten) en deze jongen vertelde mij dat ik de boodschap niet op de iphone zou moeten inspreken maar gewoon in het instellingen menu van t-mobile voicemail.

Ik geloofde eerlijk gezegd niet dat het zou helpen, maar wat blijkt het werkt weer helemaal!
    Dus ik weer helemaal gelukkig :D

Bijdrager
    Eelke

Ik heb ook een dergelijk probleem.

De visual voicemail werkte in eerste instantie gewoon. Nu, als iemand belt, krijgt hij/zij gewoon te horen ‘”dit is T-mobile voicemail toets het nummer van de persoon etc..”

Ik heb wel een gepersonaliseerde boodschap ingesproken en opgeslagen.

Iemand een idee hoe dit kan?

Gr,

Bijdrager
    marceljanssen

@Eelke, doe zoals Koen. aangeeft en bel 0800-7111

Ik had hetzelfde probleem. Na een telefoontje had de T-mobile medewerker gelijk in de gaten wat het probleem was. Ik ontving een sms bericht dat mijn voicemail op verzoek is uitgezet. Gelijk daarna een sms dat mijn voicemail op verzoek weer aangezet is. Dit terwijl ik de medewerker nog aan de lijn had. Deze vertelde dat visual voicemail weer werkt als de iPhone na een half uur uit zou zetten en daarna weer aan.
    Het werkt.

Grtn, (M)

Bijdrager
    Eelke
    ”marceljanssen”

@Eelke, doe zoals Koen. aangeeft en bel 0800-7111

Ik had hetzelfde probleem. Na een telefoontje had de T-mobile medewerker gelijk in de gaten wat het probleem was. Ik ontving een sms bericht dat mijn voicemail op verzoek is uitgezet. Gelijk daarna een sms dat mijn voicemail op verzoek weer aangezet is. Dit terwijl ik de medewerker nog aan de lijn had. Deze vertelde dat visual voicemail weer werkt als de iPhone na een half uur uit zou zetten en daarna weer aan.
    Het werkt.

Grtn, (M)

Hee bedankt! ik ga het proberen!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.