12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    iAgree

Visual hub en flv conversie.

Hallo allemaal, ik gebruik al een tijdje visual hub om You tube filmpjes om te zetten naar Itunes formaat, maar de laatse weken krijg ik steeds de error , can not get resampling content, en dat was het dan.

Is er iets veranderd aan de Flash filmpjes op you tube soms?

Moderator
    unSOUND

Welke instellingen heb je gekozen ? En welke geavanceerde instellingen ?

Bijdrager
    iAgree

Ik gebruik de instellingen voor iTunes en dan alle schermen op hoogste kwaliteit H264 encodering en bij geavanceerd stel ik niets bij, dit heeft altijd gewerkt.

Moderator
    unSOUND

Het kan zijn dat je geforceerd voor VLC of ffmpeg decodering moet kiezen… Misschien zijn de nieuwere flv films alleen maar met VLC of juist alleen maar met ffmpeg te decoderen…

Bijdrager
    Pieterr
    ”iAgree”

Is er iets veranderd aan de Flash filmpjes op you tube soms?

Kun je YouTube filmpjes ook niet direct in H.264 downloaden door er “&fmt18” achter te plakken?

EDIT: wacht ff. Dat was H.264 in een Flash container…

Bijdrager
    iAgree

Ik heb gekozen voor geforceerd met quicktime en toen ging het ook goed, dan k je wel weer ;-).

Ik dacht idd dat ze ooit eens hadden geroepen dat ze over zouden stappen op h264 ( op youtube ) maar dat zal dan nog steeds binnen flash zijn waarschijnlijk.

Bijdrager
    Pieterr

Deze vond ik nog ergens:

Format 6 tag: 448×298 29.98fps Flash video (Sorenson h.263) MP3 Audio (44.1KHz mono) FLV Container
    Format 18 tag: 480×320 29.97fps MPEG4 Video (H.264) MPEG4 (AAC) audio (44.1KHz STEREO) mp4 container

Moderator
    unSOUND
    ”iAgree”

Ik heb gekozen voor geforceerd met quicktime en toen ging het ook goed, dan k je wel weer ;-).

Dan heb je waarschijnlijk Perian geinstalleerd. Als dat werkt, zou geforceerd via ffmpeg misschien ook werken, aangezien die ook de basis is voor Perian’s flv ondersteuning. Voordeel van geforceerd voor ffmpeg kiezen is dat die vaak sneller werkt dan geforceerd via QT+Perian. Maar dit alles werkt alleen als de ffmpeg codec in VisualHub even nieuw is als de ffmpeg codec in Perian.

Bijdrager
    Appleseed

Ik gebruik daar Mytube voor

http://interdimensionmedia.com/widgets/mytube/

kostte $1,99 en de Youtube filmpjes komen automatisch in iTunes terecht.

Bijdrager
    Misja

Maar daar staat ook te lezen:

Recent and frequent updates at YouTube have been causing some interruptions in MyTube. Fortunately, the clever parser “heals” itself about once a week, and we’re doing everything we can to stay on top of the situation, releasing updates as quickly as possible to keep the widget running smoothly

En dat is precies het probleem. VisualHub en broertje iSquint zijn verouderd en kunnen soms niet meer overweg met de flv-bestanden van YouTube.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Misja”

VisualHub en broertje iSquint zijn verouderd…

Sterker. Het zijn wezen. Hun moeder heeft ze verlaten. Jammer maar helaas…
    http://sourceforge.net/projects/transcoderredux/

Bijdrager
    iAgree

Vooralsnog werkt het dus nog op deze manier en laten we hopen dat er binnen afzienbare tijd een goede vervanger komt voor beide die weer wel up to date gehouden worden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.