9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    FrankyP

Vista-tour draait niet op Safari

Het kan aan mij(n machine) liggen, maar als ik op “Ontdek WIndos Vista” klik op de homepage van Microsoft, dimt het venster en is het enige wat ik kan doen, de boel weer “minimaliseren”.
    Vreemd toch, dat zo een organisatie het niet voor elkaar krijgt om een nieuwsgierige Mac-gebruiker toe te laten tot de wondere wereld van een wereld-wijd OS dat zichzelf niet ‘veilig’ maar “veiliger” noemt.

Bijdrager
    KarelWillem

Goed zo! Dat hoort ook helemaal niet te werken op je Mac.

Bijdrager
    FrankyP

AANVULLING

Kijk je bij het kopje “Bekijk de verschillende functies” en wil je weten wat er “Gemakkelijker” is gemaakt, blijkt de gelinkte pagina niet te bestaan.

Lekker makkelijk :sealed:

Bijdrager
    svdijk

Het is idd erg jammer zulke dingen, ik heb hetzelfde “probleem”, maar dit is wel vaker met safari. Hoewel de webmaster zo’n site voor zoveel mogelijk browsers compatible moet maken. Firefox heeft er bv. weer geen moeite mee. Vista lijkt op veel fronten wel verdacht veel op osx (kwa uiterlijk):o

Bijdrager
    chrisis_nl

Op veel fronten lijkt het er inderdaad op. Ze zullen denk ik ook wel inspiratie op hebben gedaan bij MacOSX. Vind het bijna vervelend om te zeggen, maar het ziet er allemaal best oke uit:P

Ik ben alleen benieuwd of Vista qua stabiliteit zo goed is als MacOSX. En wat me ook opviel is dat je zoveel in kan stellen met van die checkboxen dat het er onoverzichtelijk van wordt. Beetje te overdone denk ik.

Zouden er ook nog dingen in zitten waar Mac iets van kan leren? (Serieuze vraag) GOEDE concurrentie is natuurlijk nooit verkeerd. Zo blijft de ontwikkeling doorgaan:D

Bijdrager
    Steff
    ”svdijk”

Vista lijkt op veel fronten wel verdacht veel op osx (kwa uiterlijk):o

Dat wisten bepaalde hoge heren in de afgelopen zomer je al te vertellen.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik vindt nog steeds die zeven verschillende versies de meest briljante vooruitgang.

Wie verzint zoiets?

Bijdrager
    svdijk
    ”Kriska”
    ”svdijk”

Vista lijkt op veel fronten wel verdacht veel op osx (kwa uiterlijk):o

Dat wisten bepaalde hoge heren in de afgelopen zomer je al te vertellen.

Dus?…

Bijdrager
    JWB
    ”chrisis_nl”

Ik ben alleen benieuwd of Vista qua stabiliteit zo goed is als MacOSX.

Niet dus….

En al die waarchuwingsschermpjes….je wordt er doodmoe van!

Het ziet er gelikt uit, maar je kan een ruïne ook opnieuw behangen, het blijft een ruïne. Wat was het ook al weer met die aap en de gouden ring?

Of zoals Matthijs van Nieuwkerk het stelde bij de presentatie van Vista: het is eigenlijk een gepimpte versie van XP. Heel goed, Matthijs!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.