9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    cr41l

Vista geraakt niet draadloos verbonden op Airport Express…

Hallo,

Mijn ma heeft sinds kort een windows laptop aangekocht en vroeg me of ze ook draadloos op internet kan gaan (doordat ik met mijn MBP adhv de Airport Express op internet kan).
    Ik heb al heel wat gezocht en uitgeprobeerd maar het lukt me dus echt niet…
    Ik heb al de instellingen van de airport express uitgeprobeerd en zelfs het paswoord volledig verwijderd.
    Iemand met een gelijkaardig probleem en die raad weet?

Met vriendelijke groeten

ps : ik weet dat dit topic ook deels aan windows-gebruikers gericht is en ik weet uiteraard dat dit een Mac-forum is, dus aub geen gezeur hierover ok..?

Bijdrager
    Mendoza

ik snap je vraag niet. wie wil er waarmee nu op internet?

Bijdrager
    cr41l

De windows-laptop geraakt er niet op, met de MBP is er geen enkel probleem. Maar met de MBP alleen kan ik instellingen van de airport express wijzigen.

Bijdrager
    Pieterr

Misschien dat je hier nog een tip vindt…

Bijdrager
    Mendoza

tsja, dan kan je beter op een ander forum kijken ben ik bang. ik kan je althans niet helpen.

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    kevlar

Op sommige windows computers zit een lan knopje dat moet eerst aan.
    Dan bij draadloos internet vindt je de airport.

Bijdrager
    Macs
    ”cr41l”

De windows-laptop geraakt er niet op, met de MBP is er geen enkel probleem. Maar met de MBP alleen kan ik instellingen van de airport express wijzigen.

En je bent zeker dat er wifi in die laptop zit???

Bijdrager
    cr41l
    ”Macs”
    ”cr41l”

En je bent zeker dat er wifi in die laptop zit???

Uiteraard, en het knopje van WiFi staat aan … De WinVista laptop ZIET het apple netwerkje wel, maar als ik probeer verbinding te maken zegt hij dat het niet mogelijk is om verbinding te maken…

Mijn netwerkje is nu beveiligd met een WPA2 (persoonlijk) wachtwoord
    Ik heb ook al geprobeerd de nieuwste firmware van de airport-express te installeren (de .exe) op de windows vista laptop, maar om één of andere reden wil hij die ook niet openen…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.