7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Sponz

Vista gedeelde schijven in Leopard.

Hallo,

Ik probeer met alle macht mijn gedeelde schijven van mijn PC (Vista) in Leoppard te laten zien. Ik heb in Vista de gebruiker alle rechten gegeven en Leopard ziet de PC ook wel maar blijft mekkeren om een wachtwoord wat niet op de PC zit. Blanco heb ik ook al geprobeerd maar tot nu toe geen succes. Iemand nog een idee hoe dit voor elkaar te krijgen

Bijdrager
    bartje

Ik heb hier ook last van. Mijn broetje zijn pc krijgt niets met mijn leopard gedeeld. Terwijl ik laatst een andere laptop had met Vista die wel gewoon toegankelijk was vanaf mijn Leopard.

Bijdrager
    Sponz
    ”bartje”

Ik heb hier ook last van. Mijn broetje zijn pc krijgt niets met mijn leopard gedeeld. Terwijl ik laatst een andere laptop had met Vista die wel gewoon toegankelijk was vanaf mijn Leopard.

Ik heb wel vaker die schijven gedeeld maar na een herinstallatie van Vista is het no go.

Bijdrager
    Moriarty

Heeft de account binnen Vista maar hij op werkt wel Administrator rechten of is het een gewone useraccount?

Daar zal het probleem denk ik zitten…

Bijdrager
    Sponz
    ”Moriarty”

Heeft de account binnen Vista maar hij op werkt wel Administrator rechten of is het een gewone useraccount?

Daar zal het probleem denk ik zitten…

Ik heb bvb “Iedereen” alle rechten gegeven en “Administrator” alle rechten gegeven. Nogmaals, op Vista heb ik geen inlog wachtwoord staan.

Bijdrager
    Moriarty

Log eens in als admin en probeer dan eens een map te sharen…

Als dat wel werkt dan weet je genoeg…

Kan zijn dat je de verborgen super-user moet aanzetten om de administrator te kunnen zien bij je inlog.

Bijdrager
    Sponz
    ”Moriarty”

Log eens in als admin en probeer dan eens een map te sharen…

Als dat wel werkt dan weet je genoeg…

Kan zijn dat je de verborgen super-user moet aanzetten om de administrator te kunnen zien bij je inlog.

Laten we hypothetisch er vanuit gaan dat ik Super-User aan moet zetten, waar doe ik dat precies als ik vragen mag?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.