6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Optizien

heb ik een virusscanner nodig?

Hallo Forumleden,

Ik heb Sierra draaien en daarnaast Parallels 12 icm. Windows 10.
    Mijn vraag moet ik nu een aparte Virusscanner draaien voor mijn de applicaties die onder Windows draaien of ben ik volledig beschermd?

Bij voorbaat bedankt voor advies, suggesties etc.

Bijdrager
    fred44nl

zeg Optizien, misschien moet je es naar de opticien, want die hoofdletters zijn nergens voor nodig.
    als jouw windows via PD zelf op internet kan, dan zou je daar een virusscanner in kunnen zetten.

Bijdrager
    Shmoo

Nope, wel wieltjes onder je monitor zodat je hem aan het einde van de regel terug naar links kunt duwen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Eerlijk gezegd.. Op de manier waarop je typt in de combinatie met je leeftijd zou ik je zeker aanraden om een virus scanner te installeren. Je komt gewoon incompetent over.

Bijdrager
    koen

Jongens, jongens, slecht geslapen?

Bijdrager
    sedikit

Zeg @fred44nl, is de opticien misschien ook iets oor jou? Om het juiste gebruik van de hoofdletter en de spelling (“es”) te leren zien?

AppDelete, Apple Qmaster, AppleScript, iPhone, macOS Sierra, DeskConnect, FaceTime, Flip4Mac enz. enz :)
    Misschien is de TS door dit onlogische hoofdlettergebruik gehersenspoeld? Ik begrijp daarom die miereneukerige reacties hier niet zo, over het eigentijdse hoofdlettergebruik van de TS. Ik geef toe, van mij hoeft dat ook niet. In vergelijking met de hier soms voorkomende abominabele toepassing van de grammatica en spelling ( o.a. het veel voorkomende en gruwelijke “het gebeurd” en “het is gebeurt“) vind ik het hoofdlettergebruik van de TS peanuts.
    On topic:
    -Een Mac antivirus-programma werkt niet op een Windows.. En omgekeerd ook niet.
    -Op de Mac heb je eigenlijk geen virusscanner nodig. Ik heb er wel één op staan, de AVG Antivirus (vier hoofdletters heren!). die staat constant uit. Die gebruik ik alleen als ik een Windows-bestandje heb gedownload voor mijzelf (op de VMware Fusion-let weer op de hoofdletters! heren!) of voor mijn omgeving die een Windows draait:
    https://www.macupdate.com/app/mac/50756/avg-antivirus
    -op de Mac, scannen op adware/malware heb je absoluut de Malwarebytes nodig:
    https://nl.malwarebytes.com/mac/
    -op de Windows heb je uiteraard wel een antivirusscanner nodig. Er zijn er genoeg, ook gratis. Moet je zefl maar even zoeken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.