12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    swissonline

Virus ! of foute website

Met Firefox was ik aan het googlen naar een Lyric van The Sound bij een zoekactie ging mij venster weg en er kwam een kleiner venster met de melding dat mijn computer mogelijk infecteerd kon zijn — wilt u ……(flauwe kul)
    Ik druk op anuleer en word dan doorverbonden met deze site !

Wat voor site is dit en waarom

HELE LANGE LINK

Inactief
    Anoniem

Verkeerde site, er zijn geen virussen voor Mac OS X

Bijdrager
    swissonline

OK niet voor Mac dat weet ik maar wat als ik via Bootcamp op deze site kom :sealed:

Bijdrager
    Sentitel

Het enige wat die site probeert te doen is je een virusscanner laten kopen…

Moderator
    unSOUND

Over die melding bestaan al een stuk of 5 topics… het is gewoon een reclame pop-up…

Bijdrager
    swissonline

OK ik weet genoeg ,
    Toch raar dat deze zoekopdracht mijn venster deed sluiten :wink:

Bijdrager
    KingAchille

Window op Mac kan wél last hebben van virussen. Maar meestal tast het dan de partitie van je Mac niet aan…
    Mvg,

Moderator
    unSOUND

Tenzij je dus tools zoals MacDrive e.d. gebruikt om Windows ook met HFS schijven te kunnen laten werken… Want vanaf dan kan Windows dus we naar Mac schijven schrijven.

Bijdrager
    waa

Die knop die ‘annuleer’ of ‘nee’ heet is in werkelijkheid een andere, namelijk een download-knop.

Het is maar wat voor naam je er aan geeft.

Inactief
    Anoniem

[size=18:4283891c37]DriveCleaner is a misleading application, which gives exaggerated reports of security and privacy risks on a computer. The program then prompts the user to purchase a registered version of the software in order to remove the reported risks.[/size:4283891c37]

Bijdrager
    heroicnonsense

Wat een asociale manier van adverteren.

Zoiets zou hier niet door de RCC komen.

Bijdrager
    wimbo

OMG… er staan allemaal windows gerelateerde zaken op mijn Mac (als ik die website moet geloven) :lol:
    Volgt bij mij meteen de vraag; Hoe krijg ik dat Windows er vanaf? [retorische vraag etc.]

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.