12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    minijob

virus??

Ik heb net per ongeluk mijn admin-wachtwoord ingevuld bij een ding wat ik niet weet wat het was. want als ik programma’s start moet ik nu altijd mijn wachtwoord invullen. Dit heb ik uit veiligheidsredenen gedaan…
    Dus ik typ bij alle programma’s mn wachtwoord in. en toen typte ik aan een stuk door en toen ik net klaar was met het wachtwoord van een of ander programma dat dacht ik tenminste drukte ik op enter maar ik had geen idee wat het was. Ik zag wel een terminal tekentje en iets van OS staan.
    De vraag is nu van mij of dit schadelijk is. Want ik ben niet voor niets 2 jaar geleden overgestapt. :sealed:

Bijdrager
    Nikita

Virussen zijn d’r niet of nauwelijks. Alleen de Leopard plaatjes van laatst zijn tricky. Verder kan ik er zo niet veel van zeggen…

Bijdrager
    computer space

Ik kan dit niet lezen! Lijkt nederlands, maar ik kom er niet uit. Sorry.

Inactief
    Anoniem

Had dat “ding wat ik niet weet wat het was” ook een naam?

Bijdrager
    Torz

Hoaxie

Bijdrager
    minijob

ja da staat er toch onder iets van OS… en het terminal tekentje

Bijdrager
    Nikita
    ”minijob”

ja da staat er toch onder iets van OS… en het terminal tekentje

Spijt me zeer, maar dat is wel erg wazig… De terminal start niet zomaar op natuurlijk.
    Even voor de zekerheid, het icoontje van de terminal:

Bijdrager
    VeRCEttY
    ”Martiniman”

LMAO….

Bijdrager
    Djmichel

Idd erg wazig te lezen die post van je…misschien wat meer punten en komma’s? Maar als je een beetje zoekt op het forum staan er een aantal draadjes die gaan over het vermeende virus (trojan) van osx. Daar kan je kijken of jouw probleem vergelijkbaar is…

Succes ermee!!

Bijdrager
    minijob

Sorry, maar ik ben ook net lid. Ik moet nog even alles onder de knie krijgen.:roll:

Bijdrager
    computer space
    ”VeRCEttY”
    ”Martiniman”

LMAO….

Lach mijn aars ondersteboven?

Bijdrager
    VeRCEttY
    ”minijob”

Sorry, maar ik ben ook net lid. Ik moet nog even alles onder de knie krijgen.:roll:

Trek het je niet aan. Waarschijnlijk heeft niet iedereen je website gezien, en geloven ze niet dat je echt 13 jaar bent. Als je twee jaar geleden geswichted bent – man toen was je 11!!!

Is het probleem al opgelost? Je moet “Procesbeheer” (in hulpprogramma’s) even aanzetten en even in de gaten houden wat er precies allemaal gebeurd, als er weer om je wachtwoord wordt gevraagd.

Succes.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.