12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    bd

virtuele camera’s in apple motion

ik zag een filmpje op de site van motion (apple.com) waarbij je een jong bedrijf ziet die met motiion werkt en als je goed oplet in hun film, hebben ze virtuele camera;s gebruikt net als in after effects, maar is niet neem ik aan, apple gaat niet iets vertonen dat op een andere programma is gemaakt, ofwel , want ik kan nergens de camera;s vinden of een optie die erop lijkt

of weet jij het misschien

Bijdrager
    DEform

Misschien een link naar het filmpje?

Bijdrager
    Rob Voorwinden

ehhhh… en domme vraag misschien, maar what the heck zijn virtuele camera’s?

Bijdrager
    kevkoptel

Simpel verwoord: in 3D omgeving een virtuele camera laten rondzweven die de omgeving vanuit zijn oogpunt laat zien?

Bijdrager
    iJet

Nou wordt ik ook benieuwd naar dat filmpje… Waar staat ‘ie dan?

Bijdrager
    iJet
    Bijdrager
    technatural

Motion heeft geen virtuele camera’s

Bijdrager
    bd

maar waarmee heeft apple ubberhaubt de hele pro apps demo gemaakt, ik neem niet aan in a.e ofwel
    de pro app filpje is die film met die lijnen over shake,motion enz

hoe dan!

Bijdrager
    postman

ik neem aan dat die footage al eerder is gemaakt/geedit in AE of shake. Motion wordt hier gebruikt om alles bij elkaar te brengen.

Bijdrager
    bd

@ postman : bij elkaar brengen in welke zin, want de sync van de cam is heel anders zie ik

Bijdrager
    postman

motion wordt in dat filmpje volgens mij gebruikt als composer, dus eerder bewerkt materiaal tot 1 animatie brengen.

Bijdrager
    bd
    ”bdox”

maar waarmee heeft apple ubberhaubt de hele pro apps demo gemaakt, ik neem niet aan in a.e ofwel
    de pro app filpje is die film met die lijnen over shake,motion enz

hoe dan!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.