5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    rolph

Virtue desktop + smackbook

Gisteren Desktop manager + Smackbook geinstalleerd.. Dat werkt prima. Maar persoonlijk vind ik Virtuedesktop toch een stuk prettiger dan Desktop manager.

Virtue heeft een ingebouwde motion sensor switch zodat je niet twee programma’s nodig hebt schijnt. Maar ik krijg het niet aan de praat. Zowel met Smackbook of Slapbook draaiend als met enkel Virtue krijg ik het niet voor elkaar..

Als gezegd: bij Desktop manager werkt het prima… Maar ik wil het graag werkend krijgen met Virtue. Wie heeft een tip?

Bijdrager
    chlorophyl

Bij mij werkt vitruedesktops gewoon met de motionsensor… Weet je zeker dat de sensor aanstaat? Dit kan je controleren in je systeemprofiel op de 1e pagina.

Mij ontgaat wel het nut om je macbook elke keer een klap te geven als je van desktop wilt wisselen. Key-switching kan iig geen kwaad. Elke keer een klap geven lijkt me niet gezond! Daarnaast is het heel onhandig als je dekstop elke keer verdwijnt als je je macbook maar iets aanraakt.

Bijdrager
    rolph

Hij staat aan idd.. Maar het werkt dus niet:(
    Zou het een probleem kunnen zijn als gevolg van de andere software die aanwezig is (maar goed die draait niet..)

Nou ik hoef echt geen klap te geven.. Gewoon een subtiel tikje aan de zijkant is voldoende (aan de zijkant van het toetsenbord bij de schroefjes..)
    Vind het wel prettig werken.. Alleen Smackbook kun je niet uitschakelen als je het eenmaal aan hebt staan. En switchen, indelen etc vind ik ook beter in Virtue…

Nou ik heb geen idee wat ik verder nog kan proberen.. Iemand nog een ander idee?!

Bijdrager
    Nickel

Heb je die functie wel aangezet in d vookeuren van Virtue?

Bijdrager
    rolph

Ja zo slim was ik ook nog wel.. En ik heb al wat gespeeld met het schuifje van de gevoeligheid… Geen effect..

Maar kan het iets te maken hebben met de wijziging die ik in Terminal moest intypen bij de installatie van Smackbook? Of anders met de aanwezigheid daarvan..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.