7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iPas

VirtualBox

Hey!

Iemand ervaring met VirtualBox? Helemaal gratis, nog (lang) niet af volgens mij maar ’t ziet er goed uit:D

http://www.macupdate.com/screenshot.php?id=24801

Ik vond er nog niets over hier op MacOSX.nl, dus maar even gepost.

Pascal

Bijdrager
    Guido Cornet

wat heb je eraan?

Bijdrager
    Gloaming
    ”formulefan”

wat heb je eraan?

Kun je Windows draaien op je mac mini, virtual pc style…
    … mocht je ooit terug willen switchen…

Bijdrager
    deSpaanseRente

een parallels-achtig ding?

Bijdrager
    Xserve
    ”VirtualBox

Apr 23, 2007. innotek today released a beta version VirtualBox for OS X, bringing its highly successful open source virtualization package to the Apple Macintosh platform. OS X is the third major platform that VirtualBox supports and Mac users can now benefit from the most powerful and best performing virtualization software on the market with the ease of use which Macintosh users have come to expect. VirtualBox for OS X is also the first professional virtualization product that is available free of charge, marking the start of a new era on the the Mac platform. VirtualBox for OS X is based on a beta of the upcoming VirtualBox 1.4 and is expected to be completed in the 2nd quarter of 2007.

Je kan het gratis (voor particulieren) downloaden, het is nu nog wel b├ęta maar gaat binnekort stabiel zijn.

Bijdrager
    Cenobyte

Doe mij dan maar VMWare. Wel voor 99% af en ook gratis (Beta stadium)

Bijdrager
    Steff
    ”Cenobyte”

Doe mij dan maar VMWare. Wel voor 99% af en ook gratis (Beta stadium)

Met in het achterhoofd je voor de final versie het volle pond kan gaan betalen. Nee dit is een prima alternatief voor mensen die goedkoop Windows willen draaien. Windows is tenslotte ook onder elke stoeptegel te vinden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.