16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    Loetje

Virtual PC is nog steeds zo traaaaag….

Het is weer zover, de belastingaangifte moet weer gedaan worden :(
    Ik heb nu versie 6.0 geinstalleerd maar tot mijn verbazing werkt het nog steeds zo langzaam, duurt soms wel 5 sec voor een window geopend is?!
    Zijn er manieren om die virtuele winddoos wat harder te laten lopen?

Bijdrager
    JazzEye

Balen,:evil:

ik zat net te denken om naar 6.0 te upgraden. Als het bij mij wat sneller moet dan start ik op met 9.2. Scheelt giga!
    Wat voor Mac heb je?

Bijdrager
    Loetje

Silver G4 800 Mhz dual, maar moet wel zeggen dat mijn versie van VPC niet helemaal legaal is :innocent:
    Heb Windows 98 erop geinstalleerd

Bijdrager
    JazzEye
    ”Loetje”

Silver G4 800 Mhz dual, maar moet wel zeggen dat mijn versie van VPC niet helemaal legaal is :innocent:
    Heb Windows 98 erop geinstalleerd

Semi legaal maakt voor performance niet uit…
    Draai zelf VPC W98 en W2K, en W98 is iets sneller
    Jouw machine zou snel genoeg moeten zijn, heb zelf PoBo 867 met 768mb RAM en VPC W2K en een iMac G4 800 met 512mb en VPC W98
    Ik heb in de peecee instellingen ruim geheugen toebedeeld (W2K 384mb en W98 256mb) en dit draait redelijk met VPC 5.1.4, voor de belastingdiskette snel genoeg!! Wat ook scheelt is als je geen andere applicaties open hebt staan.
    Maar het allersnelst is je Mac opstarten in 9.2.2., VPC aanklikken in je OS X Programma folder (doet ie nl ook) en draaien maar. Wel je licentienummer enzo opnieuw invullen… :innocent: want hij ziet VPC de eerste keer als een compleet nieuwe applicatie.

:roll: Kijk ook eens op http://www.vpccentral.com/PerformanceTips.html

Suc6 :)

Bijdrager
    Macfan1965

Heb je de update naar 6.0.1 al geinstalleeerd ???

http://www.macupdate.com/info.php/id/6972

Bijdrager
    Loetje

zal die update er over heen laten lopen maar het verschil in snelheid met mij oude 2.1 versie van jaren terug is niet erg verbeterd naar mijn idee :cry:

Bijdrager
    Jan-Willem
    ”Macfan1965″

Heb je de update naar 6.0.1 al geinstalleeerd ???

http://www.macupdate.com/info.php/id/6972%5B/quote:cc5f9c6fa9%5D
    Zal ik ook maar eens doen, hebbie dan grote snelheids winst???

Bijdrager
    Elger

maar… het voordeel is dat je nu wel kan zeggen dat het aan m$ ligt:P

Bijdrager
    Jan-Willem
    ”Elger”

maar… het voordeel is dat je nu wel kan zeggen dat het aan m$ ligt:P

idd

Bijdrager
    Leo

Waarom moet dat met m$ kan da nie me MAC ofzo?
    En moet da met de comp gedaan worden, da kan toch ook gewoon tevoet of met de auto gedaan worden.
    zijde gulder dan nog afhankelijk van m$.
    Of ebbek et nie goe bergrepe

Bijdrager
    meneer de koekepeer

ABN.

Zegt die afkorting jou wat Leo, je bent namelijk heel erg moeilijk to volgen. Het gaat over VPC en dan gaan jij het hebben over te voet of te auto????

In elk geval, VPC is gewoon bagger. Heel erg langzaam vind ik het ook. Hopen dat de update daar iets in veranderd:)

Bijdrager
    Igor

ik vind het reuze meevallen met de langzaamheid van VPC 6.0.1 Ik had eerst Xp prof erop geïnstalleerd maar dit werkte erg langzaam. Heb nu sinds 2 dagen win 98 erop en werkt best goed. Je moet natuurlijk wel rekening houden dat het maar een emulator is en geen echte pc.

Het verschil tussen een G3 en G4 is alleen wel duidelijk te merken met dit programma…

Op een oude G3 draait het wel bagger

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Mijn VPC (draait op G3) stopt er direct mee na he opstarten.
    Hopen dat de update dit fixt, gelijk proberen:(

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Ge-update naar 6.01 (of 6.1), opstarten gaat i.e.g weer, maar om nou te zeggen dat het sneller gaat?

Bijdrager
    Igor

wat voor mac heb je? En welke win versie?

Bijdrager
    Leo

sorry koekepeer, had het gewoon niet goed begrepen:?

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.