9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    palermo

virtual pc.

wat is een goed programma voor virtual PC?
    Ik moet namelijk een img bestand openen.

Bijdrager
    Nikita

Virtual PC is volgens mij het enige voor de PPC Mac’s. Op een Intel kan je gebruik maken van bijv. Parallels of Boot Camp.

Overigens, als je een .img bestand bedoelt, die kan OSX zelf ook openen. En branden. Ook als het een Windows-ding is wat er in staat. Kijk maar bij Schijfhulpprogramma –> Schijfkopieën –> Brand

Bijdrager
    Petje
    ”Nikita”

Virtual PC is volgens mij het enige voor de PPC Mac’s. Op een Intel kan je gebruik maken van bijv. Parallels of Boot Camp.

Overigens, als je een .img bestand bedoelt, die kan OSX zelf ook openen. En branden. Ook als het een Windows-ding is wat er in staat. Kijk maar bij Schijfhulpprogramma –> Schijfkopieën –> Brand

Klopt, je hebt geen virtual pc nodig om een image bestand te branden, ook al is dit voor de pc.
    In Toast is dit heel makkelijk te doen.

Bijdrager
    Roesch

wie zegt dat Palermo wil branden?

Bijdrager
    palermo

klopt ik wil niet branden.
    Ik heb alleen een programmaatje gedownload dat ik wil openen.

gr P.

Bijdrager
    Muiter

Probeer Guest PC… is niet supersnel maar draait wel windows op je Mac.
    Gebruik het zelf af en toe om iets te testen en/of te openen.

Bijdrager
    palermo

maar img is toch een mac bestand?

ik moet toch gewoon een programma hebben dat doet alsof ie ee virtuele cd station is?

Bijdrager
    patrick68

Je moet gewoon op het bestand dubbelklikken, dan verschijnt er een nieuwe ‘harde schijf’ op je bureaublad. Hierop klikken opent deze ‘harde schijf’ en kun je het programma openen.

Moderator
    Strifer

ja, maar het programma wat er in zit is dus waarschijnlijk een windowsprogramma?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.