8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Rusty

virtual pc

hallo Apple freaks :apple: ,

kan je virtual pc gebruiken op pc spelletjes te spelen? ik ben overgschakelt naar mac voor men onderwijs maar ik heb nog zoveel pc games liggen zoals counter-striken e.a. kan je, als je virtual pc koopt die games spelen op mac?

Bijdrager
    Hobbes

Nee, eigenlijk gaat het niet.
    Ze zeggen van wel maar zodra je een 3D grafische kaart of iets anders nodig hebt raak je in de pinarie.
    Counter-Srike zal zeker nit gaan.
    C&C Tiberian Sun heb ik gehad en ging goed.
    Maar vb bij een spelletje van de Kellog’s (Asterix & Obelix) had ik een 3D grafische kaart nodig en ging het niet.
    Het hangt eigenlijk af van welk spel je hebt.
    Ik zou er maar niet te veel op rekenen.

Bijdrager
    supergrover

als je even de zoekfunctie van dit forum gebruikt dan vind je de nodige info.
    maar gamen met virtual pc is geen optie, erg traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Bijdrager
    Rusty

eigelijk wel jammer want in men klas zitten er veel mensen di counter-strike spelen en ik zou graag met hen spelen ma da lukt nu niet :cry: kan je anders counter-strike voor mac kopen?

Bijdrager
    Woziak

Soms wel soms niet.
    VPC = emulatie = traag
    Dat laatste is niet handig voor spellen.

Ik denk dat je je spellen het beste kan spelen op je pc. :o

Bijdrager
    Roland53

Helaas, pindakaas, maar counter-strike is er niet in een Mac versie. En Virtual PC is … inderdaad … so wie so al traag als bagger door een te dunnen afvoerpijp. Voor gamen echt helemaal ongeschikt!@

Bijdrager
    magic-with-mac

counterstrik (source) maakt gebruik van de Havok engine, en de makers daarvan willen m niet porten naar de mac tenzij ze een grote smak geld ervoor krijgen:?

Bijdrager
    Rusty

damn, ik hoop dan tog dat ze een grote smak geld geven:-) (ze hebben er tog genoeg)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.