7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-fan

Virex 7.5???

Hoe kan het dat er een update 7.5rc1 is als er op de .Mac-site nog steeds over 7.2 wordt gesproken terwijl er allang een versie 7.5 beschikbaar is???

(deze laatste heb in geinstalleerd, maar ik weet niet of dat via programma update was of via versiontracker)

Weet iemand hier iets meer van??

Bijdrager
    Esquare
    ”Hans

Hoe kan het dat er een update 7.5rc1 is als er op de .Mac-site nog steeds over 7.2 wordt gesproken terwijl er allang een versie 7.5 beschikbaar is???

Er is niet “allang een versie 7.5 beschikbaar”. Dit is Release Candidate (rc) nummer 1. Dat betekent dat 7.5 in zicht komt, meer niet.

Bijdrager
    macpro

Het wordt alleen wel eens tijd dat die 7.5 uitkomt.
    Versie 7.2 is echt een bagger programma als het gaat om gebruikers gemak.

Bijdrager
    Esquare
    ”macpro”

Het wordt alleen wel eens tijd dat die 7.5 uitkomt.
    Versie 7.2 is echt een bagger programma als het gaat om gebruikers gemak.

Dan had je de eerste beta van 7.5 eens moeten zien! Het is maar goed dat ze er de tijd voor nemen.
    Overigens draai ik zelf de shell client van Virex 7.2: de GUI gebruik ik dus helemaal niet.

Bijdrager
    OMT-fan

Waarschijnlijk heb ik dan (maanden terug, te goeder trouw) eens 7.5 beta gedownload….ik ga dus maar de volgende beta installeren en wacht de definitieve versie van Apple maar af via de .Mac-site.

Of is dit een risico???

Bijdrager
    Esquare
    ”Hans

Of is dit een risico???

B├Ęta’s houden altijd een risico in. Maar een rc-versie is normaal gesproken beter dan een b-versie. Wel goed de documentatie lezen, om te zien of je speciale dingen moet doen om van b naar rc te gaan.

Bijdrager
    OMT-fan

OK, bedankt…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.