30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 73)
  • Q:
    Bijdrager
    iHoutem

Vintage iPod

Maak een foto van je Vintage iPod en post ‘m hier, liefst zo origineel mogelijk, dus zelf maken en niet gaan googlenen…en ofzo!!!

Ik ben razend benieuwd!!!

Bijdrager
    Dinkum

Wel een leuke manier om naar mijn ouwe iPod te kijken, vintage iPod. Ik heb ook nog een vintage iMac. En een vintage USB1hub. En een vintage epson printer. Enzo verder.
    Nu ik er over nadenk, ik ben zelf ook eigenlijk erg Vintage!!!! :D

Bijdrager
    Mortyr

Wat is vintage?:roll:

Bijdrager
    Freek.
    ”Van

vin·tage (de ~, ~s)
    1 aanduiding dat voor de desbetreffende wijnen druiven uit één oogstjaar gebruikt zijn

:sealed:

Bijdrager
    rulus

http://www.m-w.com/dictionary/vintage
    maar zelfs nu kom ik er nog niet uit :sealed:

Bijdrager
    jackg5

hoe lang bestaan er “al” iPod’s?

Bijdrager
    hydro
    Bijdrager
    yvinhei

Vintage iPod??

Ron Jeremy; dat is vintage!

Bijdrager
    macker
    ”Mortyr”

Wat is vintage?:roll:

Vintage is iets ouds maar wat nu weer “in” is.

Voorbeeld: iedereen koopt steeds de nieuwste ipod maar op een gegeven moment is het stoerder om een heel oud model te hebben.
    Dan is dat oude model vintage.

[edit]
    Helaas is mijn ipod nog niet vintage genoeg vrees ik.
    [/edit]

Bijdrager
    baldus

Port?!…

Bijdrager
    Freek.

Oké dan… ik heb een überhippe blauwe iPodMini van 4GB van (ik dacht) de eerste generatie :)

En hij doet het prima!

Bijdrager
    Neowave

Mijn ex-iPod 4g 40GB, goeie oude tijd… Inmiddels vervangen door een iPod 5g 30GB Zwart en Universal Dock incl. Apple Remote.

Bijdrager
    SmallMoney

Vintage… wat dacht je van een iPod met een spijkerbroek-hoesje of uitstraling. Even laten airbrushen en je hebt je Vintage iPod.

Bijdrager
    iDJ

Dit is vintage

Maar omdat het geen eigen foto is, deze dan

Bijdrager
    rvanheukelum

Ah … daar ben ik mee begonnen … wel 5 GB

Bijdrager
    mephisto

ik heb het nog niet horen voorbijkomen…

maar wat mensen eigenlijk met ‘vintage’ bedoelen:

2ehands. (en dat dan een beetje in een fashion-context…)

bwaaaaah…;-) M

Bijdrager
    KP

Ik heb er ook een! helaas geen foto… net even zitten tellen:) maar ik heb dat apparaat nu langer als 5 jaar, en werkt nog perfect.
    (wel een nieuwe batterij in gezet, na 4 jaar).

is al uit mijn zak gevallen tijdens fietsen, sochtens van de trap gevallen (lag toen helemaal open en uitelkaar, das even schrikken). en meerdere keren mee gesnowboard. en hij doet het nog:) kwaliteit he:)

Bijdrager
    Byron

vintage is iets pas als het ouder als 35 jaar is, althans, bij gitaren is dat zo haha:)

Bijdrager
    mephisto
    ”Byron”

vintage is iets pas als het ouder als 35 jaar is, althans, bij gitaren is dat zo haha:)

hmmm, kan je dan wel spreken van ‘vintage’ in de context van ipods?…

ik denk dat modificaties en personificaties van ipods dan leuker en interessanter zijn…

wie is er zo gek geweest om zijn ipod te customizen?…

bling bling, een ander kleurtje, schuren… etc.

;-) M

Bijdrager
    jerre

vintage?

Is dat niet het woord dat hippe mensen gebruiken als ze iets 2de-hands moesten kopen wegens geen geld voor het echt duur hippe spul?

Zie ook retro, seventies restyled, ….

:wink:

Bijdrager
    mooirood

Dè Classic iPod 5 gig, deze jongen gaat zichzelf dubbel en dwars terugverdienen op een gadgetveiling in 2098. Werkt nog prima!

Bijdrager
    iDJ

Maar deze is nog steeds de allermooiste :P

Voor meer classics en vintage: http://www.flickr.com/photos/idj/

Bijdrager
    Daniel

goeie foto! mooie iPod!

Bijdrager
    KarelWillem
    ”iDJ”

Maar deze is nog steeds de allermooiste :P

Voor meer classics en vintage: http://www.flickr.com/photos/idj/

Ik zie helemaal geen iPod?

:wink:

Bijdrager
    iDJ
    ”Dinkum”

Wel een leuke manier om naar mijn ouwe iPod te kijken, vintage iPod. Ik heb ook nog een vintage iMac. En een vintage USB1hub. En een vintage epson printer. Enzo verder.

:o Ik ben heel erg geschrokken van je avatar, daar staan twee mannetjes die sex willen, volgens mij hoort dat op een andere site :o

Bijdrager
    mooirood
    ”iDJ”
    ”Dinkum”

:o Ik ben heel erg geschrokken van je avatar, daar staan twee mannetjes die sex willen, volgens mij hoort dat op een andere site :o

Internet hebben en schrikken van sexueel getinte humor, gaat dat nog samen vandaag de dag?

Bijdrager
    Moode
    ”iDJ”
    ”Dinkum”

Dat zijn nou Fokke en Sukke.

On topic: ik heb de iPod mini sinds hij hier in Nederland is, maar dat is zeker geen Vintage. Toch al een vreemde term… vintage iPod.

Bijdrager
    sally

Heb je een iPod uit goed jaar: dan is ie vintage (verwijst naar wijn). Daar is verder niets bijzonders aan te zien.
    Heb je je iPod zo toegetakeld (of laten toetakelen) dat ie helemaal uniek aan jouw persoonlijk wensen voldoet dan is custom (customized).

Bijdrager
    unox

Heb er zelf ook nog 1 alleen, kan je er geen muziek meer opzetten:(

Bijdrager
    kwispel

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 73)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.