9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    dsm

Vind netsnoer voor MacBook Pro niet in Apple Store

Geloof het of niet, maar het lukt mij niet om in de online Apple-store het item te vinden dat ik zoek: ik heb een MacBook Pro waarvan het netsnoer (met dat oranje/groene lampje) vervangen moet worden. Ik heb op diverse zoektermen gezocht (kabel, adapter, netsnoer, lichtnetadapter), maar ik kom er niet uit.

Wie helpt mij even aan de goede url of zoekterm?

Inactief
    Anoniem

MagSafe;)

Bijdrager
    Bostie
    Bijdrager
    sven-

Is niet zo dom hoor…gewoon kijken naar Mac accessoires –> Voeding.

http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/mac_accessories/power?mco=NjM1Mzc

Bijdrager
    dsm

Sneller dan snel waren jullie reacties!

Hartelijk dank!

Bijdrager
    Yaris

En als je de term MagSafe niet kende had je kunnen zoeken op Adapter MacBook Pro.

Bijdrager
    dsm
    ”Yaris”

En als je de term MagSafe niet kende had je kunnen zoeken op Adapter MacBook Pro.

Ja, ik had op alle zoektermen kunnen zoeken die naar het juiste resultaat leiden:-D

Overigens: die MagSafe moet direct in het stopcontact worden geprikt, er zit maar aan 1 kant een netsnoer. Bij mijn huidige voeding zit de adapter midden in het snoer, er gaat een 220V-kabel in en er komt en dun kabeltje aan de andere kant uit. Bestaat dat type oplader niet meer?

Bijdrager
    Applesap

De Magsafe zoals die bij een nieuwe Macbook(pro) geleverd wordt bestaat uit een aantal onderdelen.
    De adapter zelf met een dun kabeltje naar je Macbook. Dan zit er op de adapter een verwisselbaar stukje waar je een verlengkabel op kunt klikken of een stekkertje om de adapter direct in het stopcontact te steken.

Snappie? :P

Bijdrager
    dsm

uhhhh….

……JA!

:wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.