5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Pad

Vimeo app in Apple TV3 gestopt sinds 1 feb 2019

Vimeo video’s zijn op mijn Apple TV 3 sinds 1 februari niet meer afspeelbaar. De play video functie werkt niet meer. De rest van de functies zoals zoeken ed nog wel. Je ziet ze nog wel op het scherm staan.
    Bewuste politiek van Vimeo?

Bijdrager
    TheBigZ

Net even geprobeerd.

Inderdaad, “alles” werkt, totdat je op de Play toets drukt. Dan gebeurt er niks.

Nu keek ik toch al nooit naar Vimeo op de Apple TV dus echt missen zal ik het verder niet.

Bijdrager
    Pad

Schandalig toch! Voor de Apple TV3 van nog geen 6 jaar oud blijft er nog maar een enkele nuttige app over nl Netflix. iTunes met z’n verplichte conversie van mediabestanden is zo irritant in gebruik.

Apple TV4 zal wel dezelfde kant op gaan vanwege het totaal gebrek aan functionele app’s buiten het Apple media eco systeem om. Gelukkig is beter alternatief, nl Kodi.

Bijdrager
    Shmoo

Bewuste politiek van Vimeo?

Waarschijnlijk komt dat vooral omdat ze er niet meer bijkomen om te fixen. Apple heeft ‘software ondersteuning’ ( iOS 8 ) voor Apple TV 3 stopgezet. Alle apps die ‘ingebakken’ zitten moeten developers bij Apple inleveren en dan worden ze gebundeld in het OS door Apple.

Vimeo zou misschien wel willen bijwerken maar dan komen ze niet ver wanneer Apple niet meer van plan is om updates uit te brengen voor dat kastje.

Bijdrager
    Shmoo

Voor de Apple TV3 van nog geen 6 jaar oud

Dat is ook schandalig eigenlijk en afpersing. Zo’n 18,- per jaar ( 1,51 per maand ) voor een stukje hardware en software – wanneer je ‘m gekocht zou hebben tijdens de introductie.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.